Vaccineren of niet....?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Itisuptome, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn kinderen hebben een stofwisseling ziekte.
    Ikzelf heb alleen familiair cholesterol.
    Dat is wat hogere cholesterol dus verder ben ik gezond.

2. Lovemykids4

Als je dat wilt weten kan ik je doorverwijzen naar Door Frankema.
    Zij heeft jaren lang gestudeerd en onderzoeken gedaan naar deze dongen.
    En wil je meer weten kan je je ook aanmelden bij de facebook groep vaccin free.
    Daar krijg je dus goede linken met bewijzen voor je neus.
    En kan je dus Door Frankema al die dingen vragen.

3. Lovemykids4

En zoals ik al zei ik heb alle kinderziektes gewoon overwonnen hoor.
    Weet alleen nog dat de bof erg pijnlijk was.
    En dat ik niet kon eten en slikken erg zeer deed.
    Je bent pas echt beschermt als je de ziektes heb gehad.
    Alleen polio en difterie heb ik niet gehad.

En zo schadelijk zijn kinderziektes niet allemaal.
    Heb er niets aan overgehouden.
    Ook niet aan de mazelen bof en rodehond.
    Niet aan de kinkhoest die ik gehad heb en noem maar op.

En mijn Kids hebben de waterpokken al gehad bond er niets ernstigs aan.
    Ja ze hadden vreselijk jeuk en het zag er niet uit.
    Badje met zemelen gedaan en ze waren er zo vanaf.

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Wanneer het vaccinatieschema goed doorlopen wordt, zijn de meeste mensen voor de meeste ziektes levenslang beschermd ;) Uitzondering is in ieder geval kinkhoest.

5. VSC

VSC Niet meer actief

:(:( En nu heb je t toch weer niet?
    Nou ja ik word in ieder geval moe van die bangmakerij. Beweren dat vaccinaties niet nodig zijn vind ik echt misdadig. Complete onzin is het, net als meer van die alternatieve theorieen. Gelukkig is t maar een kleine groep van 3% ofzo met een steekje los. ;)

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat ben jij respectloos zeg... Bah. Niets om trots op te zijn...

7. VSC

VSC Niet meer actief

#87 VSC, 14 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2015
    Respectloos tegenover mensen die roepen dat niemand meer moet vaccineren. Ja klopt
    Heb ik inderdaad geen respect voor, want de gevolgen daarvan zijn groot. Vaccinaties bekritiseren is hartstikke goed maar beweren dat t allemaal niet nodig is niet.

Dat laatste stuk was in algemeenheid gesproken trouwens.

8. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Dat is niet waar, je bent tot in je puberteit beschermd..
    De vaccinaties - Rijksvaccinatieprogramma

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Zal het even helemaal correct kopieeren: Minimaal tot 19 jaar, en daarna zul je de rest van je leven een minder ernstige reactie vertonen. Mocht je het krijgen heb je er dus blijvend veel minder last van. Is ook een soort bescherming.

Kinkhoest is een bacterie die zichzelf vernieuwd. Het vaccin is dus sneller verouderd. Er is om de zoveel jaar een epidemie. Sommige huisartsen weten dat niet. Heb het zelf een paar jaar geleden gehad, was geen pretje!

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Er is meer dan genoeg vaccinatie schade. Er word alleen erg veel in de doofpot gestopt. En 3 procent vaccineert niet volgens jou? Nou geloof mij, het zijn er veel meer. Op mijn werk alleen al zijn er 4 ouders die niet vaccineren, en 1 collega zelf is niet gevaccineerd. En dan werk ik met maar 13 mensen. Mensen die klakkeloos alles volgen hebben toch ook geen steekje los, of noem ik domme ezels... Omdat ze zich niet in verdiepen. De enigste die blijkbaar een steekje los heeft ben jij met je respectloze op opmerkingen.

11. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

12. VSC

VSC Niet meer actief

Nee liever niet. 😂Jij roept maar wat, reageer ik maar verder niet op

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Sommige mensen reageren niet goed op vaccinaties. En in dat geval is het vrij logisch dat er niet tevaccineerd wordt. En juist voor die mensen is het extra belangrijk dat andere mensen in de omgeving wel gevaccineerd zijn, om die mensen die een vaccinatie niet verdragen tegen besmetting te beschermen. Door nu te beweren dat vaccinaties nooit goed zijn en dat iedereen niet zou moeten vaccineren breng je je niet-gevaccineerde zelf en je niet gevaccineerde kinderen extra in gevaar. Eerlijk gezegd, dat snap ik niet...jij zou juist van anderen moeten willen dat ze wel laten vaccineren.

Homeopathische profylaxe is bewezen onwerkzaam tegen infectieziekten.

14. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ze gaan ervan uit dat het werkt, maar het wordt nooit getest..
    Bij mijn zoon kwam uit de bloedtest dat hij alleen tegen DTP beschermd is, de rest is minimaal of niet..

Kwamen we achter omdat ze onderzoek doen naar zijn immuunsysteem, maar anders hadden we het nooit geweten..

Wie weet is dat wel bij meer mensen zo..

15. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Maar goed, ik ben niet tegen, maar ik ben wel kritisch..

16. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik deel de visie dat gevolgen als ze een ziekte krijgen veel groter kunnen zijn dan de kans op een heftige reactie van de enting.
    En bovendien ben ik ook van mening dat door niet ingeënt zijn je ook een risico vormt voor de doelgroep kleine en kwetsbare kindjes.
    Maar als iemand zich goed voelt bij niet enten, nou ja...iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen kind. Maar ik vind dat je dan ook verantwoordelijk moet zijn en niet met je kind bij hele jonge kinderen moet komen.

17. Lovemykids4

Uhm steekje los?! Ik heb 2 kindjes van mij bijna verloren Door de vaccinaties.
    Ik heb 100 % een reden dat ik mijn Kids niet meer mag laten enten.
    Ik maak mensen niet bang maar vertel mijn ervaring wat er Door de vaccinaties is gebeurd met mijn Kids.

En wat ik heb meegemaakt wil jij vast en zeker niet meemaken,zowel dan wens ik je vast veel sterkte want kan je vertellen dat je onzettend bang bent en vol zenuwen of je kindje het red als het zo voor haar of zijn leven ligt te knokken Door de vaccinaties.

Ik heb onderzoeken laten doen en daar kwam 100 % uit dat het Door de vaccinaties komt.

Dus zeg niet dat ik een steekje los heb want ik ben me daarna goed gaan verdiepen in hoe of wat met die vaccinaties en dat terwijl veel pro vaccineerders zich totaal niet hebbenverdiept hierin en de kudde achterna gaan en verder vaccineren.

Doe vooral wat jij denkt dat goed voor je kind is want dat doe ik ook en na wat ik heb meegemaakt weet ik dat ik 100 % de goede keus hebt gemaakt waar ook de kinderartsen , cb arts en RIVM achter staan.

18. VSC

VSC Niet meer actief

Zucht.. Ik heb alleen je eerste zin maar gelezen nu maarre Ik had het niet over jou maar in zn algemeenheid.

19. Lovemykids4

Ik ben tegen alles ingeënt en mijn andere 3 Kids ook hoor.
    Alleen mijn jongste dochtertje niet en heb al uitgelegd waarom.
    Het is niet verantwoord om mijn meisje te in laten enten en ook het RIVM wil het risico niet nemen.
    Omdat de kans meer dan 85 % is dat ze ook zo slecht komt te leggen na de vaccinaties.

20. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Toch weer jammer van de soms respectloze toon hier. Kunnen we elkaar dan echt niet in elkaars waarde laten?

Bij dl wel standaard gevaccineerd. Echter bij elke prik ging het me steeds meer tegen staan. Ze reageerde er slecht op. Was daarna altijd flink ziek. Om die reden de BmR uitgesteld ( met 18 mnd gegeven).
    Onze tweede baby zal uitgesteld gevaccineerd worden.
    Ik ben niet bang voor de kinderziektes. Ik heb, ondanks vaccinatie, de bof, rode hond en kinkhoest gehad. Vl heeft oa, zonder vaccin want is wat ouder, de mazzelen gehad.

Deel Deze Pagina