Kindje ziek iemand een idee...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanpoppetje, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Pfff hier weer een bezorgde moeder maar ik begin nu echt wel bezorgd te worden.
    De kleine eet al een paar weken heel slecht, soms wat meer dan normaal en soms bijna niets. Nu had ik gehoord dat kindjes na hun eerste jaar minder gaan eten. Dus dacht ik dat trekt wel weer bij.

Vorige week zaterdag op zondag overgeven s'nachts, maar zondag was alles wel weer goed. Nu van de week ging het steeds beter met eten, eer gister zelfs haar hele bordje avondeten en 2 boterhammen en fruit naar binnen gewerkt. Gister ging weer iets minder, maar ze had wel lekker visje gegeten en gewoon ontbeten lunch etc.
    En toen vannacht weer overgegeven en vandaag wilt ze helemaal niets eten alleen maar drinken.
    Voor de rest heeft ze geen diarree goede plas luiers etc.
    pffff begin me nu heel erg zorgen te maken, dit kan toch niet normaal zijn?

Komt dit iemand bekend voor?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Een sluimerend buikgriepje?

Of anders, eten jullie iets altijd op zaterdag? Want wellicht dat ze ergens allergischop reageert?

3. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Nee, ik probeer eigenlijk altijd gevarieerd te eten.
    ja ik dacht dus ook aan buikgriep maar ze heeft geen diarree is van de week gewoon alert geweest etc. vandaag is ze heel hangerig en niet eten.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Tandjes? Mijn dochter is rond haar eerste enorm beroerd geweest inclusief spugen vanwege dr kiezen. Ze wilde alleen maar drinken, geen eten en gaf een paar keer over. Helaas kreeg ze daarna ook diarree maar goed, dat hoeft natuurlijk niet altijd :p

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Denk ook aan tandjes! Hier precies hetzelfde afgelopen 2 weken. Eerst duidelijk buikgriep vanwege minder eten en twee avonden overgeven. Toen een paar dagen ok en toen opeens weer niet....wat bleek, onze kleine man kreeg een kies door...2 dagen later was hij weer ok.

Even in z'n mondje kijken dus. Zou zo maar kunnen.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Zolang ze genoeg drinkt en verder geen koorts (niet langer dan 3 dagen) heeft zou ik me niet erg druk maken. Buikgriep kan ook zonder diarree en tandjes kan ook.

Hier een meisje van bijna 13 maanden die ook slecht eet en soms ook spuugt... Vooral dat spugen vind ik wel vreemd hoor, maar denk ook aan een buikgriepje... Hier verder ook tanden die doorkomen..

Deel Deze Pagina