vaccineren???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hope87, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb en laat mijn zoontje voor alles vaccineren wat te vaccineren valt. Wel moet hij dan gewoon gezond zijn en daar letten ze bij het cb hier ook op wanneer hij een prik moet.
    Tot nu toe heeft niemand mij kunnen overtuigen om het niet te doen en dit gaat ook zeker niet gebeuren.

Voorkomen is beter dan genezen en al voorkom je het met een vaccinatie niet 100%, de kans dat je iets moet genezen is toch stukken kleiner.

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik ben geen antroposoof en geloof ook niet in het lot of dat God een bedoeling heeft met ons leven o.i.d. En toch besluit ik niet te enten...dus niet iedereen die niet vaccineert, behoort tot deze groepen!

Wie zegt dat 'wij' die niet vaccineren ons niet bewust zijn van evt gevolgen?ik heb mij persoonlijk van voor tot achter laten voorlichten en heb toen de beslissing genomen!is iedere ouder die wel vaccineert zich bewust van evt complicaties die wel en vaker voorkomen dan we denken???het is geen garantie dat je kind door vaccineren de ziekte niet of milder doormaakt.en kinderen die niet ingeënt zijn,hebben doorgaans JUIST een betere weerstand en zijn vele malen minder snel chronisch ziek.omdat deze kinderen op een natuurlijke manier aan ziektes blootgesteld worden.een cocktail van een Heleboel ziektes inspuiten, is toch niet natuurlijk of wel?bovendien zijn het vooral alle giftige hulpstoffen zoals o.a. Aluminium die de problemen veroorzaken...weten jullie wat er in een vaccin zit?hebben jullie weleens een bijsluiter gelezen?

Ik weet wat te doen bij besmetting van een van de ziektes. ik weet wat de kans op besmetting is...bovendien zijn er uitbraken van ziektes geweest in gebieden waar 85% ingeënt was...dus echt niet alleen in gebieden waar niet gevaccineerd werd.ook uitbraken onder volledig gevaccineerden bv kinkhoest.dus...

Overigens heb ik vroeger gewoon de bof gehad want daar werd nog niet tegen ingeënt.prima doorlopen net als mijn vrienden en vriendinnen.

Lees je bronnen en ook feitelijke info, grafieken etc, voor je iets beweert.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zoals wel vaker is aangekaart op dit forum:veel ziektes waren al praktisch uitgeroeid voordat er gevaccineerd werd omdat men er immuun door werd.gewoon door de ziekte door te maken.verder is door vaccineren een verschuiving in ziektes gekomen...groepsimmuniteit door vaccineren is een illusie!de virussen blijven in het lichaam aanwezig en kunnen ook door gevaccineerden overgebracht worden.een vaccin beschermt niet levenslang...dus die theorie is niet helemaal waar

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Pure onzin...

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Heb je de bijsluiter gelezen?er zit weldegelijk gif in vaccins!

En er zijn ook kinderen overleden na vaccinatie en ook bewezen door het vaccin...

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Kijk, ik bescherm mezelf prima en deel geen naalden met een ander.bovendien vertrouw ik erop dat in een ziekenhuis steriele naalden worden gebruikt!zo ook mijn kind, die heeft echt geen onbeschermde seks hoor!:D

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wat is aluminium dan?misschien eens lezen wat er in de bijsluiter staat van de vaccins?als je die al te lezen krijgt van het cb of RIVM!

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik krijg idd geen bijsluiter van het CB bij de inentingen. Raar eigenlijk.

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Vaak weten de artsen zelf niet eens wat ze inspuiten!bovendien zijn er andere bijsluiters voor de artsen en die van patiënten...vind ik ook een beetje vreemd...

"...dat aluminium niet in de spieren opgeslagen wordt op de plaats van de injectie, “maar zich kan verplaatsen naar hersenniveau”.

Uit een artikel over Franse autoriteiten die een vaccin dat deze stof bevat willen verbieden.

10. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    En toch zijn die inentingen er niet voor niks.. ;)

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik beweer niet zomaar wat. Ooit, een tijd geleden dacht ik zoals jij. Maar ik ben na goed inlezen, bestuderen en luisteren tot het inzicht gekomen dat de nadelen van vaccineren door kritische prikkers schromelijk overdreven worden en in het niet vallen bij de nadelen en eventuele complicaties van de infectieziekten. Niemand zegt dat je NOOIT ziek zult worden na een vaccinatie, maar de kans is vele malen kleiner, en als je ziek wordt dan is het minder heftig. Ook het doormaken vaneen infectieziekte maakt je nietnlevenslang immuun. Ik heb als kind heel zwaar waterpokken gehad, je ziet de lidtekens nog op mijn gezicht. Toch heb ik een aantal jaar geleden opnieuw waterpokken gehad. En waterpokken blijven in je lichaam, om zich tijdens momenten can zwakte te uiten als gordelroos. Als je eenmaal waterpokken gehad hebt gen je voor de rest van je leven besmet.

Op de kritisch vaccinerensites wordt gewoon teveel onzin nagepraat en bangmakerij gedeeld. En onwaarheden verkondigd.
    Even een paar voorbeelden, die hier ook al voorbij zijn gekomen:
    -je spuit je kind vol met gif, zoals kwik
    -- in Nederland is nooit kwikhoudende entstof bij kinderen ingespoten
    -vaccins zijn vervuild
    -- dat is nou weer echt bullshit, ze worden namelijk schoongemaakt voor gebruik, dat er apenvirussen enzo in zouden zitten is gewoon pertinent onwaar
    -aluminium is giftig
    -- ja, in een overdosis, maar niet in de lage dosering van een redelijk stabiel aluminiumzout (net zo 'gevaarlijk' als de deodorantkristallen waar alterneuten zo dol op zijn) en het heeft een functie: het schudt het immuunsysteemwakker, waardoor veel minder entstof nodig is om het lichaam toch aan te zetten tot het maken van antistoffen
    -van de BMR word je autistisch
    -- autisme is in veel gevallen erfelijk. De Britse arts die ooit in ern frauduleus onderzoek verband beweerde tussen BMR en autisme is volledig weerlegd en uit zijn ambt gezet...toch blijven mensen deze onzin nakauwen
    -in Amerika zus, in Amerika zo...
    -- laat Amerika aan de Amerikanen over! Wij wonen niet in Amerika, de situatie in Nederland is heel anders. Toch blijven ze maar komen met schokkend zus en zo uit Amerika...boeiuh...
    -ziektes waren alop hun retour voor er verplicht geprikt werd
    --vergeten wordt dat er voor verplicht prikken vaak al aanzienlijke groepen vrijwillig vaccineerden. En met schoon en gezond leven ban je infectieziekten niet uit. Praat eens met de mensen die al sinds 1956 in De Ark in Rotterdam aan de ijzeren long liggen...dat wren voor ze polio kregen geen zwakke typetjes, maar gezonde hollandse jongens
    -ziekten worden niet veroorzaakt door bacterien en virussen
    -- tuurlijk joh, komt door de kaboutertjes...

Als kritische prikkers nou eens de onzin weglieten...maar ik vind bewegingen als VKP en Door Frankema in hun uitingen veel te onbetrouwbaar om serieus te nemen. Eerder gewoon te gek om los te lopen.

12. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    wat ik me afvraag, als je een kat of hond behandeld met een antivlooien middel, en die vlooien zichzelf daar imuun voormaken moet er een ander vlooien middel komen om het uitteroeien op het dier.

zo is dat heden het geval met frontline.

dus wie zegt (even om niemand op zn tenen te trappen) dat de vaccins die al jaaaaaren worden gegeven nog steeds up to date zijn en dat het virus juist het zwakke virus wat kinderen in zich gespoten krijgen gebruikt om sterker te worden? het is toch "levend" en dat zich gewoon in een mensenlijk lichaam begeeft 37graden heerlijke broedplaats is?

zat daar zo eens over te denken hoor dont correct me if im wrong. maar wou het toch even uiten.

13. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hmm ik zie je toch vaak voorbij komen.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar wat doe jij in de alinea hierboven?
    Wat jou is overkomen met de waterpokken is NIET algemeen geldend. Het gros van de kinderen die waterpokken krijgt, krijgt dat 1 keer en is daarna levenslang immuun. Dan kun je jouw voorbeeld aan gaan halen hoe verschrikkelijk waterpokken zijn, maar jij hebt helaas te maken gehad met complicaties blijkbaar. Maar dat zijn wel complicaties.

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Het Duitse en NL vaccinatieschema wijkt iets af van elkaar zie ik. hepatitis B wordt niet steeds bij de DKTP gedaan, maar apart bijvoorbeeld.
    Ik kan alleen niet vinden wat de ziekte/enting Varizellen is in het Nederlands, kent iemand dit?

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #76 dirksmama, 4 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
    Zeg ik ergens dat iedereen dat overkomt?
    Nee toch?
    Ik zeg dat het kan gebeuren, niet dat het altijd gebeurt.

Dat je het waterpokkenvirus nooit meer kwijt raakt na een besmetting geldt voor iedereen trouwens. Het nestelt zich in je ruggenmerg, onbereikbaar voor je eigen immuunsysteem. Daar blijft het de rest van je leven. Je 'geneest' dus nooit van waterpokken, ze blijven bij je en steken in zwakke momenten de kop op in de vorm van gordelroos. Dat is geen 'complicatie' maar een vast onderdeel van de ziekte.

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waterpokken (varicella).

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je zegt: Ook het doormaken van een infectieziekte maakt je niet levenslang immuun en vervolgens haal je je eigen situatie aan.
    Daarmee creeer je op z'n minst onduidelijkheid ;)

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    :(u
    Klopt toch? Ook doormaken van een ziekte geeft geen 100% immuniteit. Ik had hetwoordje 'bijvoorbeeld' er beter bij kunnen zetten...

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    :(u
    Klopt toch? Ook doormaken van een ziekte geeft geen 100% immuniteit. Ik had hetwoordje 'bijvoorbeeld' er beter bij kunnen zetten...

Deel Deze Pagina