Ja omdat er toch weer veel onwaarheden worden verkondigd...ik moet wel reageren als er iets staat wat pertinent klakkeloos overgenomen is zonder enig research te doen Bv kwik zit idd niet in nl vaccins, heb ik dit beweerd? niet alle anti prikkers beweren dit.weten jullie nogmaals wat er in een vaccin zit?heb je ooit opgezocht wat die stoffen zijn?waarom enten ze tegen tetanus?en vervolgens wanneer je een wond hebt weer?heeft dit echt zin?nee hoor, tetanusinfectie is nl niet te bewijzen in het bloed haha!en een wond die zuurstof krijgt en goed schoongemaakt wordt, is geen risico en toch...wordt er gewoon een spuit in het lijf van je kind gezet... Aluminium in vaccins is niet gevaarlijk?een prikje misschien niet maar hoeveel krijgen kinderen tegenwoordig?en de andere gif stoffen...er is bewezen dat aluminium niet nodig is.het kan vervangen worden door een andere veel minder schadelijke stof.waarom gebeurt dit niet? Over autisme: niemand heeft kunnen bewijzen dat sommige autistische verschijnselen na vaccinatie opgetreden zijn, dus door het vaccin komt.maar er zijn wel feiten die mij iig aan het denken zetten...in Amerika waar vaccinatie verplicht is en daarom ook bijsluiters geleverd moeten worden, staat in de bijsluiter dat bepaalde stoffen in het vaccin autisme kunnen veroorzaken...bovendien heeft een op de 90 kinderen daar inmiddels autisme.waar in andere landen het percentage lager ligt.toch opmerkelijk niet?bovendien zijn er genoeg gevallen en echt niet maar tien, van acute aanvallen van epilepsie, autisme, niet meer ademen en blijvend letsel onmiddellijk na toedienen van vaccin.ook artsen die toegeven dat de schade door het vaccin komt. En waarom reageren die kinderen dan juist wel op homeopathische middelen?en wordt hun situatie zoveel beter?net als dat ongeveer 60% van de ADHD gevallen door een speciaal dieet "opgelost" kan worden.die kinderen hoeven geen medicijnen meer te slikken.we kunnen echt meer doen met minder medicijnen en vaccins. Waterpokkenvirus blijft idd in je lichaam zitten.maar toch heb ik persoonlijk nog nooit iemand gehoord die het een tweede keer heeft gekregen.zegt niet dat het niet kan!het is vrij zeldzaam maar wel erg balen als je dat hebt. Heb jij grafieken en feiten gezien en je er in verdiept, over hoe het verloop was van d ziektes voor er werd gevaccineerd?dan kun je iDd zien dat de ziektes al wel terugliepen Wat betreft ziektes di door immigranten weer aangewakkerd kunnen worden:ik heb tien jaar in Griekenland gewoond waar in de stad ontzettend veel illegalen uit erg arme landen "wonen". Die mensen leven op straat, zonder water zonder hygiëne maar toch, ik heb met artsen daar gesproken, zij hebben er niet voor gezorgd dat een ziekte als polio bv weer terug is gekomen.rara hoe kan dat?in Griekenland is lang niet iedereen volledig gevaccineerd.toch raar dat immigranten altijd zo'n naam hebben... Mensen het is allemaal een kwestie van vertrouwen in de weerstand van je lichaam.gezond eten,goed voor jezelf zorgen en je kinderen.en angst aanjagen en bang makerij?laat dat maar aan de pro prikkers over!haha laat me niet lachen! Als je het niet aandurft om niet te prikken, dan moet je het vooral doen!maar er komt stukje bij beetje steeds meer informatie vrij van waar het echt goed mis is gegaan bv met het vaccin tegen de Mexicaanse griep.maar ook het kinkhoestvaccin dat bij lange na niet afdoende werkt en mensen er GOED ziek van zijn, niet milder!
Bij waterpokken klopt dit, maar bij een heleboel andere ziektes wel hoor!lees je bronnen, dan kan je iets beweren.bv op de site van RIVM wordt wel nadrukkelijk gezegd dat de bof en de mazelen doorlopen een levenslange immuniteit garanderen!
Klopt als je het over een groep mensen hebt: dan kun je idd stellen dat immuniteit niet 100% gegarandeerd is. Maar jij haalt een individuele situatie aan en zegt dan vervolgens dat het doormaken van een infectieziekte geen immuniteit biedt. Nou, meestal dus wel! Soms niet. Als je feiten aan wilt halen, is het wel handig dat je ze dan ook helder verwoordt. Overigens zou ik dan wel weer willen weten of de mensen die na het doorlopen van de waterpokken niet immuun zijn, dat wel zouden zijn na vacinnatie...? Als je van de ziekte zelf al niet voldoende antistoffen opbouwt, doe je dat dan wel van het vaccin? Ik ben overigens niet anti-prikken, ik ben zeer kritisch. Beide kanten op. Ik vind het een goede zaak dat er gevaccineerd wordt, maar ik zou wel heel graag zien dat er zorgvuldiger mee omgegaan wordt. Is er bijvoorbeeld niet de mogelijkheid om te voorspellen welke groepen mensen beter niet zelf de ziekte kunnen gaan doorlopen, en welke groepen mensen dat wel zonder noemenswaardige risico's kunnen doen? Zou onderzoek zich onderhand daar niet op toe moeten gaan spitsen?
Overigens, dat vergeet ik steeds te vermelden, is het een feit dat een mens in zijn eerste levensjaar niet voldoende antistoffen kan aanmaken die een ziekte afweert...baby's worden de eerste 6 maanden, mogelijk zelfs hun hele eerste jaar, nog beschermd door moeders immuunrespons en kunnen zelf na toedienen van vaccin nog geen of onvoldoende antilichamen opbouwen. Dit betekent dat een vaccinatie onder de 1 jaar weleens geen effect kan hebben...in sommige landen wordt pas met twee jaar gevaccineerd, het moment waarop een kind zijn immuunsysteem optimaal heeft ontwikkeld.dit wil men nader onderzoeken in onafhankelijke onderzoeken, maar onderzoeken worden tegengehouden door farmaceutische bedrijven...
Op de andere dingen die ik schrijf reageer je niet...waarom niet?waarschijnlijk heb je geen gefundeerde argumenten?
Nee dat klopt. Ik vind gewoon de manier waarop je alles schrijft overkomt alsof vacineren niet goed is en niet dat het naar jou mening is, maar misschien lees ik het allemaal verkeerd. Het zou mooi zijn als er onafhankelijk onderzoek zou kunnen komen, want het lijkt er nu op dat er veel ontwetendheid is over het vacineren.
Misschien heb je het al ergens geschreven en heb ik er over heen gelezen maar weet je naar aanleiding van de discussie hier al een beslissing kunnen maken?
Ja vandaag voor de 4e keer prikjes gehad. Gewoon omdat ik wil dat ze die krijgt, je weet maar nooit..
Zeker, er moet eindelijk eens eerlijk onafhankelijk onderzoek komen!uitgebreid onderzoek en niet zoals nu, gefinancierd door farmaceutische industrie die enorme belangen hebben...en het geld om dit soort onderzoek te verrichten. Ik vergelijk het even met een ander voorbeeld:er is onderzoek gedaan naar geluidshinder door Schiphol.en ook naar evt gevolgen die het steeds meer uitbreiden van de luchthaven kunnen hebben op onze gezondheid.geluidshinder bleek minder te zijn dan aanvankelijk verwacht en de nadelige schadelijke gevolgen ook... Nou, ik woon niet ver van Schiphol en kom veel in andere gemeenten die nog dichterbij wonen...in de zomer hoef je echt niet meer in je tuin te komen!en waarom hebben kinderen in de Haarlemmermeer vaker last van astmatische klachten?maar die feiten worden Niet erkend, terwijl ze wel feitelijk juist zijn... Het is jammer dat veel onderzoeken gedaan worden om de burger te sussen DAT er onderzocht wordt, maar er zijn ook schandalen geweest van valse resultaten vermelden in bv bijsluiters van medicijnen...heel jammer voor een land als Nederland!
Ja, het was wel een probleem want de volgende vrije plek was op 6 mei. Maar ja, ze is hartstikke verkouden, hangerig en na een grondige inspectie zie ik 3 kiezen en 3 hoektanden doorkomen, zo sneu. Die vaccinatie wacht maar even
En nogmaals, iedereen heeft de keuze in NL om te vaccineren.iedere ouder kan de afweging maken.ik vind het prima wanneer moeders hun kind laten vaccineren, maar wanneer er dingen worden gezegd tegen niet vaccinerende ouders, zoals dat onze ongevaccineerde kinderen een gevaar voor de gezondheid zijn, en wij de keuze hebben omdat jullie en vele anderen, wel vaccineren, dan breekt mijn klomp...want die theorie is gewoon niet juist.
hier word ook niet gevaccineerd. Wij voelen ons er goed bij, hebben het zo goed als mogelijk proberen te onderzoeken en ben nog steeds blij met mijn beslissing. moet er niet aandenken mijn dochters in te laten spuiten met al die rommel!
ik vind het goed dat mensen zich laten informeren en kritisch zijn over bepaalde dingen. Daarom snap ik goed wanneer vaccinaties uitgesteld worden en sommigen zelfs een aangepast entschema volgen. Overigens betekend het niet dat mensen die gewoon het RIVM volgen zich niet goed geinformeerd hebben... Maar Mukkie, als ik jouw antwoorden en opmerkingen lees, dan lijkt het net alsof de vaccinaties ingevoerd zijn om de gehele bevolking uit te roeien....jij bent wel heel extreem in je denkwijzes. Ik vraag mij ook af of degenen die helemaal niet prikken niet in de problemen komen op kdv en school e.d. of vertellen jullie het niet eerlijk. Op het kdv waar ik werkte en de school waar onze oudste nu op zit zijn kinderen die niet gevaccineerd worden niet welkom. En daar ben ik eigenlijk blij om, ik moet er niet aan denken dat mijn nu nog ongevaccineerde zoontje iets ergs oploopt als hij zo klein is. Hij moest met 2 weken nl al mee die kleuterklas in om zijn zus weg te brengen, die kleintjes zijn zo kwetsbaar.
Die theorie bestaat ook, maar die hang ik absoluut niet aan!ik ga er niet van uit dat we uitgeroeid worden door vaccins, daar zouden veel doeltreffendere maatregelen voor zijn Nee ik heb geen enkel probleem bij de halve dagopvang van mijn zoontje.er werd naar gevraagd maar meer ter info.op een school vind ik het persoonlijk not done om een kind op die grond te weigeren.bovendien is dat wettelijk niet toegestaan.straks worden kinderen om geloofsovertuiging geweigerd of om andere redenen.nee, wij zijn welkom, mijn zoontje is veel minder vaak ziek dan andere kindjes, dus daar is het probleem niet.ook op de scholen waar ik ben gaan kijken voor de toekomst was geen enkel probleem. En waarom zou ik daar niet eerlijk over zijn?wat is mijn belang?
ik heb nl wel ouders voor mij gehad die erover gelogen hebben, omdat ze wisten dat hun kindje dan niet geaccepteerd zou worden. Toen er om entbewijs gevraagd werd kwam de aap uit de mouw. Geloofsovertuiging vind ik wel wat anders dan wel of niet inenten. Hier is de reden omdat de andere ouders niet voor niks hun kindjes inenten...en ze het risico gewoon niet willen lopen. Ik vraag mij af of dit wettelijk idd verboden is...lijkt mij niet hoor.