Huilen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Desiree85, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree85

Desiree85 Lid

7 sep 2011
    64
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net concert van Marco Borsato (Wit Licht) gekeken....
    Kon niks anders dan janken bahbah..
    Normaal kan ik die nummers zo meezingen en nu begin ik al tijdens het eerste woord zo enorm huilen.

2. danip

danip Niet meer actief

Ik heb vandaag zo'n 25 km in de auto zitten huilen omdat ik geflitst werd. Ik dacht dat ik het bord van de bebouwde kom al voorbij was, en flits. En toen begon ik te janken..... totdat ik thuiskwam. Ha! Hoezo een emotioneel wrak? :D

Oh en zielige films! Ik huil zelfs bij simpele tekenfilms :cool:

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb nu twee keer een volledige dag gehad waarop ik niets anders kon dan huilen. Niet van verdriet, niet van blijdschap, gewoon van werkelijk niets :D
    Verder huil ik inderdaad ook makkelijker bij bijvoorbeeld zielige films of liedjes, haha :D

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    Bereid je maar voor, onze dochter is 8,5maand en nog krijg ik bij t minste of geringste tranen in mn ogen haha!

5. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Heel herkenbaar, ik heb het gisteravond met de film Eight Below gehad op SBS6. Ik heb 3 kwart van de film zitten snikken...

Ik merk het sinds de laatste 2 weken bij mezelf, ik kan echt om niets al zitten te huilen. Vanmorgen had ik een beetje een discussie met iemand aan de telefoon, en ik moest de hele tijd m'n tranen wegslikken...

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Had het bij mn vorige zwangerschap ook heel erg. Deze keer valt het (volgens mij) gelukkig mee..

Deel Deze Pagina