Hi, Ik vind het heel lastig om dit hier neer te zetten, maar ik doe het toch maar... ik ben op zoek naar een adresje voor onze "zorgen"poes! Onze poes is in 2005 mishandeld door haar aan haar staart weg te slingeren. Hierdoor had ze een dwarsleasie en even leek het er op dat ze nooit meer zou kunnen lopen. Wonder boven wonder herstelde ze zich na amputatie van haar staart tot een poes die weer gewoon kon lopen, springen en balanseren. Helaas is haar darmstelsel wel aangetast door deze verlamming. Ze kan haar ontlasting niet goed kwijt en krijgt daarom dagelijks laxeermiddel. 3 weken geleden kon ze echter haar ontlasting niet kwijt omdat het te hard was geworden en zijn de keutels onder narcose verwijderd. Helaas kwam ze incontinent thuis en hadden we dus een poes die het huis onder drupte. We hebben in overleg met de dierenarts haar 2 weken daar laten wonen om met incontinentietabletten haar blaas weer aan te sterken. En dit is gelukt, ze mocht eergisteren weer naar huis! Nu blijkt dat ze door het laxeermiddel wel haar ontlasting kwijt kan, maar dus wel diarree lekt... Jullie kunnen je vast voorstellen dat dit geen doen is in huis, al helemaal niet met een rondkruipend kindje. De dierenarts gaat dan ook rondbellen of er iemand is die voor haar zorgen wil. Iemand die weet dat het een zorgenbeestje is en dus weet dat er kosten kunnen komen. Iemand die weet dat ze dus diarree kan lekken. Als zo iemand niet gevonden wordt dan zal ze ingeslapen moeten worden, het arme ding! Dus mijn vraag na dit hele verhaal... kennen jullie iemand die een plekje zou kunnen hebben voor haar? Iemand met bijvoorbeeld een grote buitenruimte voor katten waar lekken niet zo erg is... Alvast bedankt voor het meedenken. gr Wendy
Lieverd, ik weet hoe moeilijk dit voor jullie is en hoe lang jullie hier over na hebben gedacht. Inderdaad is het niet te doen met Fenne. Ik hoop dat ze snel een geschikt baasje krijgt.
Helemaal niemand een tip? Als het ergens anders in NL is ook goed hoor... dan rijden we maar een eindje!
Heb je het al geprobeerd op http://www.kattenplaza.nl/phpBB2/index.php daar komen heel veel kattenliefhebbers
In zevenaar heb je een kattenopvang. Die zoeken voor jou poes een nieuw baasje. Kost helaas wel 200 euro.