Hello ladies! De titel zegt het al. As dinsdag ben ik al 10 weken aan het bloeden. Het werd wel al heel snel minder en kon al vrij vlot alleen een string inlegkruisje in totdat ik ineens weer meer begon te vloeien. Het was ook steeds helderrood. Na 7 weken ben ik gestopt met borstvoeding en na 3 dagen vloeide ik niet meer. Heerlijk!! Maar dat was van korte duur. Na een kleine 2 weken begon de ellende weer. Ik dacht, ik ben vast ongesteld geworden. Maar het was zóó onregelmatig. Dan verloor ik alleen bloed in de ochtend en niet zo'n beetje ook, dan weer de gehele dag etc. Naar de gynaecoloog geweest en vermoedelijk dat er nog een restje placenta zat, maar dat was wel héél klein. Ook zag hij dat er een eitje op knappen stond, dus dat werkt gelukkig nog wel. Heb een kuur Provera voor 10 dagen meegekregen. Na 2 was het bloeden over! He he eindelijk!! Not!! De 3e dag weer een flats bloed...ik ben er zoo klaar mee! Ik voel me vies en wbt sex is het ook waardeloos. Zijn er vrouwen die zichzelf in mijn verhaal herkennen ofzo? Als het niet veel beter wordt, ga ik aankomende week maar weer ff bellen. Ze gaan dan in mn baarmoeder kijken en plaatsen dan ook gelijk een spiraaltje
Hier ben ik bijna 10 maanden geleden bevallen, na 6 maand werd de bv minder en ben ik een voeding door fles gaan vervangen, mijn menstruatie kwam toen ook heel snel op gang. De eerste keer gewoon 4-5 dagen bloedverlies niet enorm veel. Netjes cyclus van 28 dagen gehad volgende menstruatie, gaf nog steeds bv ochtend en avond heel fikse menstruatie en toen 3 dagen weg en vanaf dat moment 10 tot 2 weken geleden continue bloedverlies gehad. Ik sportte weer teamsport en had dan vreselijk bloedverlies erna, na het vrijen ook enorm soms was het heel minimaal maar ook een aantal keren gehad dat en een tampon en een maandverband niet voldoende waren en ik nog doorlekte, 3 weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts geweest mag zo naar de gyn, je raadt het al bloedverlies is vorige week gestopt, wel heb ik nog steeds heel veel buikpijn onderin en is het heel erg gevoelig allemaal. Dus we gaan sowieso wel ik heb mij trouwen ook laten steriliseren.
Ik zou er echt op staan dat ze een kijkoperatie doen. Het stukje placenta was bij mij dan wel wat groter maar toen het eruit was stopte het bloeden gelijk. Ik heb uiteindelijk 4 maanden gewacht, heb ik echt spijt van want ik had er veeeeeel eerder vanaf kunnen zijn.