wie heeft er een plekje voor mijn valkparkiet?

Discussion in 'De lounge' started by mamavanukkie, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Helaas moet ik mijn valkparkietje wegdoen, hopelijk is er hier een lieve valkparkieten liefhebber die een goed en liefdevol huisje heeft voor Pino.

Het is een mannetje van 2,5 jaar oud, niet geheel tam, maar wel lief. Fluit als de beste en houdt ervan om in je buurt te zitten.
    Ik zoek een plekje waar hij de aandacht krijgt die hij nodig heeft, met voldoende ruimte. Hij kwam elke dag een paar uur zijn kooi uit om lekker te vliegen en bij je te zijn.

voor verdere vragen of een foto, stuur maar een pb.

2. rusly

rusly Lid

Jul 11, 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai oh zie nu dat je in breda woont maar wij hebben een paar jaar geleden ook 2 valken gehad en daarvan ging helaas het vrouwtje al snel dood.Het mannetje werd toen zo etreem aanhankelijk en hij zat er zo zielig bij. ik ben toen wezen kijken bij de kinderboerderij bij ons in de buurt die heeft een enorme grote mooie voliere met grooot verwarmd binnenverblijf en daar wilden ze hem heel graag hebben.
    We hebben afgesproken dat als bleek dat hij niet kon aarden in de groep dat ie weer terug zou komen maar dat beesie heeft het echt enorm goed daar en volgens mj beter als het kooitje waar hij inzat.

Dus mischien is er bij jullie ook wel zoiets

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ooooo die vogels zijn ZOOOO leuk!
    Als kind hadden wij er een die echt heel erg tam was.
    Mijn ouders hebben er nu weer een en in de vakanties komt die hier logeren. Langer wil mijn man zo'n vogel dan ook helaas niet in huis;)

Je hebt hier eigenlijk niks aan haha, maar goed, kan wel de valkparkiet promoten. Hoop dat je snel een nieuw huisje vind

4. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Als. Je een beetje wilt rondvragen graag. Wil graag dat hij goed terecht komt. Het is een grijze witmasker, zonder ring, gekocht bij de dierenwinkel bij mij in de buurt. Goed gezond en erg gezellig! Heb er ook een ruime kooi bij.

5. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
  6. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Heb gelukkig een nieuw huisje gevonden. Een goede vriendin van mijn zus heeft een plekje. Ben zo blij dat hij goed terecht komt.

7. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

Apr 19, 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je valkje een goed thuis krijgt.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Op verzoek gesloten.

Share This Page