Heb de stoute schoenen aangetrokken en er toch eentje op Ali gekocht (een dure, 20 euro nog wat). Supermooie verpakking, luxe dois, mooi afgewerkt apparaat. Aangezet, geprobeerd.. En volgens mij werkt het. Zal jullie de fotos besparen Enige wat nu is, mn kin is knalrood, lijkt net een zuigzoen idee. Dus benieuwd of ik dit weekend naar buiten kan Misschien trekt het zo wel weg, hoop het
Ik zag gisteren van iemand op insta die het verkeerde (grootste) opzet stuk had gebruikt en daardoor een grote blauwe "zuigzoen" op haar wang
Iemand die ik op Insta volg deelde er een van Amazon. Zij woont in Amerika maar zal vast ook via de Nederlandse Amazon te koop zijn. Zij was er heel enthousiast over.
De tip die die instagram inflluencer kreeg tegen die blauw rode plek was het masseren met een garde (het puntje waar alle bogen zeg maar samen komen) minimaal een kwartier. Klinkt heel gek maar het blauw/rode trok echt weg. Vermoed door de bloedcirculatie die je op die manier stimuleert.
Moooooooooooo ik loop echt gigantisch voor paal hoor, mijn man lacht me vierkant uit! Whahahaha, ik zie eruit, dat wil je niet weten. Was al bang nergens heen te kunnen morgen (moet nog boodschappen doen) maar voor de eerste keer in de coronatijd ben ik blij met mijn mondkapje!!
Ik ga het zo direct proberen... Het is echt niet normaal. Heb idd de grootste kop gebruikt, maar die moest ook werd verteld in de handleiding.
Ben ik dan de enige die echt geen flauw idee heeft over welk apparaat het gaat? Ik ben enkel bekend met die T-zone pleisters van Nivea zeg maar. Die moet je op een vochtige huid plakken anders blijven de plakresten gewoon op je neus zitten..
Neeeeejoh... Een electrisch apparaat. Deze heb ik gekocht: https://nl.aliexpress.com/item/32983967990.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dHZKNr7