Hallo Ik ben wel benieuwd welke kaas jullie eigenlijk eten welk merk enz? Ik weet zelf nog niet zo goed welke ik nou wel en niet mag . Wet wel dat brie enz niet mag.
Brie is niet rauwmelks (behalve de boerenbrie dan), camembert wel. Met Franse kaasjes moet je die waar "au lait cru: op staat laten staan, wat weer niet geldt voor harde kazen!
Hoi, mag je ook parmezaanse kaas eten? Volgens mij is dat toch een harde kaas, of niet? Mijn vriend is Italiaan, en we eten hier nogal wat pasta, dus ik zou die kaas toch erg missen Groetjes, Sunnyke
ja ik vindt dat ook altijd lastig wel kazen je wel mag, weten jullie als je paturain wel of niet mag?
ow gelukkig heb nu al bijna 11 weken laten staan, maar dan ga ik het toch maar in huis halen voor op een toastje hihi
Als er NIKS op de verpakking staat is het van gepasteuriseerde melk gemaakt. Als het RAUwMELKS is, moet er AU LAIT CRU op staan! Eet smakelijk!
ow mooi op te weten, heb het meteen in me telefoon gezet, dan kan ik dat zien als ik wat kaas wil kopen. bedankt voor de tip