Ik was benieuwd of er ouders waren die dit spel thuis hebben ? En wat vinden jullie er van ? Groetjes
:x Ik was benieuwd wat het was, maar toen ik op de link klikte kwam er een virusmelding binnen :x Heb opgezocht via Google, maar wat een belachelijk spel!
ben echt een WII-fan maar vind dit echt een totaal nutteloos spel. Normaal met poppen spelen is er voor de kids dan niet meer bij.
hier geen virus melding hoor link werkt gewoon .. maar goed, vaag spel maar vind het er wel grappig uit zien ...
Soort van babyborn waar je de wii stick in moet steken en dan gaat hij huilen, boertjes laten etc etc zo'n spel
haha ik vind hem wel humor, zeker als je zwanger bent en alvast wilt leren hoe je met een baby omgaat (of wilt laten meedoen) natuurlijk kan je ook nog ouderwets gewoon normaal met poppen spelen maar dit is een extra dimensie die past in onze huidige computertijdperk..
voor de dames die een een virusmelding binnen kregen sorry, kon niet weten dat die site niet helemaal oke was.. Verder zie ik al dat het niet echt iets is wat de moeders hier zouden kopen voor hun kinderen.. Een eerste instantie dacht ik he das wel leuk maar als je er langer over nagaat denken is het eigenlijk een beetje raar om met een pop te spelen die een afstands bediening van de wii in haar rug heeft En denk hier ook dat je kind meer heeft aan een babyborn dan aan zo iets.. Verder nog geen ouders gehoort die het spel ook echt thuis hebben..
Haha, soort van Tamagotchi (of hoe heette dat virtuele diertje wat je moest verzorgen, laten slapen enz). Was toen best populair, dus wie weet kan dit nog wel wat worden.... Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.