vacuum

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Gabber, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabber

Gabber Niet meer actief

Hallo,

Bij het geven van de difrax s fles trekt mijn zoontje de speen vacuum, deze is dan helemaal plat!

Wat doe ik verkeerd???

Groetjes Helma

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb daar ook veel last van gehad, vooral met de grote flessen. Heb me suf gegoogled en kwam de volgende tip tegen:

Als je de onderkant van de fles afdraait, dan zit daar zo'n rubber ding. In het midden van dat ding zit toch zo'n klein rechthoekige verdikking, daar zit een gaatje in. Het kan zijn dat dat gaatje niet goed open is. Gewoon even met een sateprikker erin.
    Ik heb dat hier bij alle flessen gedaan en ze zuigen niet meer vacuum...
    Het is echt ff zoeken, want zag het dus in eerste instantie echt niet!

3. Gabber

Gabber Niet meer actief

Oke, ik heb je raad opgevolgd. Ik hoop dat het nu niet meer gebeurd anders ga ik toch maar een andere fles halen, want dat was er vervelend gisteravond.

Misschien die van dr broun?

Groetjes Helma

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je doet niets verkeerd, speen is waarschijnlijk niet geschikt voor je kind.

Voor je zo'n dure Brown aanschaft, al eens zo'n goedkope fles van het Kruidvat geprobeerd? Die werken heel vaak perfect!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik had hetzelfde probleem, ventieltje onderin de fles zit dan dicht. Even dat uitstekende ding middenin het plastic rondje tussen je vingers rollen tot je ziet dat hij open is.
    Heeft niets te maken met een verkeerde speen voor je kindje als ze met een open ventiel wel goed drinkt! Mijn dochter heeft de speen iig nooit meer vaccuum gezogen sinds ik de ventieltjes open maak :).

Deel Deze Pagina