Hallo, Bij het geven van de difrax s fles trekt mijn zoontje de speen vacuum, deze is dan helemaal plat! Wat doe ik verkeerd??? Groetjes Helma
Ik heb daar ook veel last van gehad, vooral met de grote flessen. Heb me suf gegoogled en kwam de volgende tip tegen: Als je de onderkant van de fles afdraait, dan zit daar zo'n rubber ding. In het midden van dat ding zit toch zo'n klein rechthoekige verdikking, daar zit een gaatje in. Het kan zijn dat dat gaatje niet goed open is. Gewoon even met een sateprikker erin. Ik heb dat hier bij alle flessen gedaan en ze zuigen niet meer vacuum... Het is echt ff zoeken, want zag het dus in eerste instantie echt niet!
Oke, ik heb je raad opgevolgd. Ik hoop dat het nu niet meer gebeurd anders ga ik toch maar een andere fles halen, want dat was er vervelend gisteravond. Misschien die van dr broun? Groetjes Helma
Je doet niets verkeerd, speen is waarschijnlijk niet geschikt voor je kind. Voor je zo'n dure Brown aanschaft, al eens zo'n goedkope fles van het Kruidvat geprobeerd? Die werken heel vaak perfect!
Ik had hetzelfde probleem, ventieltje onderin de fles zit dan dicht. Even dat uitstekende ding middenin het plastic rondje tussen je vingers rollen tot je ziet dat hij open is. Heeft niets te maken met een verkeerde speen voor je kindje als ze met een open ventiel wel goed drinkt! Mijn dochter heeft de speen iig nooit meer vaccuum gezogen sinds ik de ventieltjes open maak .