Wij willen graag een zwembadframe aanschaffen. Elke zomer gaan de zwembaden wel lek, dus nu gaan we voor een iets duurdere variant. Het merk intex ken ik, maar ik zie ook veel bestway voorbij komen. Dat merk zegt me niet zoveel. Zijn jullie hier bekend mee; is dit ook een oké merk?
Bestway is volgens mij een B merk. Maar dat weet ik niet zeker. Je kan in ieder geval genoeg info over bestway vinden online incl reviews. Belangrijk is dat het frame degelijk is, bij intex heb je 3 of 4 verschillende type frames, van low budget tot high end. Ook kun je kijken hoe de liner is opgebouwd, welk materiaal en hoeveel lagen.
Wij hebben een BestWay van de Action. Hij heeft nu volgens mij drie jaar gestaan en hij voldoet nog steeds.
Wij hebben er 1 gekocht van Intex, 366 doorsnede voor 89 euro incl pomp bij bol.com. Hij staat nu een aantal weken. Heel tevreden over vooralsnog. Hoe lang hij het volhoudt geen idee. Voor die 89 euro maakt me dat ook niet zoveel uit.
Ik heb al 5 jaar ofzo een frame zwembad van intex. Voordeel is ook dat je hier heel makkelijk een zandfilterpomp op kan aansluiten, geen idee hoe dat bij bestway zit.
Wij hebben een intex volgens mijn. Via cranenbroek. Gaat nu al 6 jaar mee en nog als nieuw. Staat van mei tot september Prijs viel ook wel mee. Inc goede pomp, schoonmaak pakket, onderhoudtkit, trap en ondervloer denk 175/200 euro. Elk jaar doosje teststrips, chloor, ph+ en ph-. 3 bij 2. Kinderen worden nu wat ouder (11 en 10) dus denk volgend jaar maatje groter
Ik zag hier bij de Aldi ook een set van Intex rond 366, voor 99.95 (restant vorige folder), inclusief zwembad, pomp, schoonmaakaccesoires, skimmer en afdekhoes. Dat was een nog betere deal haha maar toen stond de onze al.
Onze vorige rechthoekige intex is inderdaad ook 6 jaar meegegaan. En nog steeds te gebruiken overigens, maar we zijn overgestapt op een groter rond zwembad van intex met een ultraframe. En dan merk je wel verschil.... vooral qua opzet gemak en stabiliteit, grote dikke buizen en geen kans meer op roest. Bij ons staan de baden ook van mei tot september.