Ben vandaag weer opgestaan met een gespannen maag en een lage rugpijn...herken het gewoon van mijn vorige niercrisissen.. Heb nu net vanavond een afspraak bij de gyne staan dus daar ben ik blij om. Maar kan er mss naast die nierproblemen nog iets anders zijn? Ze onderzoeken me ook niet echt enzo..ze luisteren naar mijn klachten onderzoeken mijn urine en zeggen dan er is weer een ontsteking te zien. maar dit komt nu telkens om de 3-4 weken terug! Is dit normaal? Ik drink al meer heb mijn ontbijd al omgezet naar corn flakes voor nog meer vocht heb s nachts een fles water naast het bed staan.. maar word zo moedeloos.
kun je geen afspraak maken met een uroloog??... Want dit is echt niet normaal.... Ik heb vorig jaar nierproblemen en blaasproblemen gehad door een niersteen...Heb nu nog af en toe last van mijn blaas...Is soms overgevoelig en overactief... Maar ik hoef nu maar te bellen, en ik kan zo terecht!!! Sterkte fay
nog wat tips: drink echt veel water..Zeker 1,5 liter... Cranberriesap, goed tegen blaasontsteking... Extra vitamine c... Guldenroede thee...Bevorders de doorspoeling van nieren en blaas, werkt ontstekingremmend, en ontgift de nieren...Werkt ook ontkrampend bij rugpijn door de nieren.. Ik zelf drink soms ook koemis koetjing thee..Als preventie tegen nierstenen, en werkt preventief tegen steeds terugkerende ontsteking van de nieren... Mag je ook gewoon drinken tijdens de zwangerschap.(heb ik nagevraagd aan mijn huisarts... fay
Lijkt me toch niet goed hoor. Als je VK er vanavond niks aan doet zou ik toch naar de HA gaan en met hem overleggen. En dan inderdaad een verwijzing vragen voor de uroloog. Sterkte iig.