Vacuumverpakte/voorverpakte gerookte zalm

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mamasu, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Trees, denk dat kleine beetje wel kan.... maar er is niet geheel bekend hoeveel je moet eten wil het fout gaan.... dus erg goed opletten en er weinig van eten.
    Theelepeltje of blaadje zal niet super erg zijn.
    Maar voor mij een rede om ook daar tijdelijk mee te stoppen.

@ Beby, ze zijn nog niet zo lang zwanger, dan is het ook wee opwekkend en kan dan eindigen in mk, ook niet de bedoeling.

Misschien vinden jullie me wel overdreven.
    Maar ik doe het liever zo dan dat ik me later voor me kop kan slaan dat het door mijn eigen toedoen niet goed gaat met zwangerschap/beebje

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @smallville

Nee hoor ik vind het niet overdreven. Ik doe ook echt geen dingen waarvan ik dan later misschien denk: had ik maar .... vul maar in. Ik wil mezelf niets hoeven verwijten wat dat betreft.

3. Trees

Trees Niet meer actief

@ smalville ik vind je helemaal niet overdreven. Ik ken het gevoel dat je zelf later niks wil kunnen verwijten. Je wilt je kindje de beste kansen geven en dat is juist hartstikke mooi.

@ beby miskramen komen ook op gang door (lichte) wee-en en heb genoeg miskramen gehad om te weten dat ik zeker niet iets ga eten wat wee-opwekkend kan zijn. Laat mij maar lekker overdrijven in sommige ogen, als ik me maar goed bij voel ;)

Deel Deze Pagina