Nu al benieuwd wat voor een type je kindje gaat worden? Of wat jou naam over jou zegt? http://www.starmanproductions.nl/numerologie/numerologie-namengenerator.html
Bij mij klop het grotendeels, bij mijn vriend totaal niet. Ik vind het ook niet kloppen dat als je meer dan 5 jaar getrouwd bent, de naam van je partner moet ingeven...Ik bedoel, je word van trouwen toch geen compleet ander mens?
ja alle namen. Vond t wel grappig. Wij zouden een type 1 kind krijgen. Hmmm een leisterstype. Ben benieuwd. Bij mij klopte hij trouwens wel.
bij mij klopt hij ook wel aardig(9), bij mijn vriend minder(6). sascha heef hetzelfde nummer als mijn vriend.
Buiten dat, telt 10 jaar samenwonen dan niet? Ik heb het gedaan met mijn roepnaam en met mijn doopnamen, en ik krijg twee verschillende cijfers... Bij beide zit wel iets in, maar echt herkenbaar vind ik het niet...
Bij mij klopt hij redelijk *nummer 6* Vigo is ook nummertje 6 maar daar staat wel een andere uitleg bij. Die van mijn vriend klopt voor een klein beetje *nummer 3*
Die van mij, klopt aardig. Al herken ik bij negatieve punten niet veel ( heb wel darmklachten..daar komen ze dus vandaan ) Uitleg nummer 4 - WERK EN DISCIPLINE Aarde Lichamelijk Sleutels: Gestructureerd, orde, beperking, soberheid Het kenmerk van de vier is werk en vakmanschap, het is een harde werker met veel uithoudingsvermogen, loyaal en stipt, logisch en analytisch en zowel lichamelijk als geestelijk altijd bezig en uiterlijk altijd correct. De vier is niet zozeer emotioneel maar wel erg betrouwbaar en kan zich goed concentreren. De Vier heeft overal punten, geen swung. Houdt van wetten en regels. Kan strak zijn in zijn beleving. Zo is het en niet anders. Cursus intuïtief schilderen is iets heel engs voor een Vier. De vier is een echte bouwsteen. De vier is een perfectionist. De vier wil ervaren en is zeer trouw. Postief: De 4 bereidt zich goed voor en doet de dingen stap voor stap;bouwt geduldig voort; heeft bet evenwicht gevonden tussen logica en emotie.De drie beschikt over veel kracht en over het algemeen zijn het gezellige en enthousiaste mensen. Geeft alles aan anderen. Negatief: Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel en de neiging zich aan taken en verplichtingen te onttrekken. Heeft emoties die hij/zij kan die opkroppen, zodat er darmklachten kunnen ontstaan. Geen mensen-mens. Verkramping en kortzichtigheid. Die van Levi: Klinkt goed maar aan het negatieve gaan we nog even werken haha Uitleg nummer 1 - De Enkeling - Het begin van alle dingen. Vuur Mentaal Mars Vader Sleutels: Activiteit, onafhankelijkheid, originaliteit, moed, inventiviteit, leiderschap, ambitie, pionier. Dit is het getal van de leider, de enkeling, de pionier en initiatiefnemer. De één staat ook voor recht door zee en dadenkracht. Deze persoon is altijd een stap vooruit op de rest en geeft het tempo en de richting aan voor anderen zoals een dirigent dat doet. Eén is ook het getal van activiteit, wilskracht, ambitie en macht. De één is anders dan de anderen, gelooft in eigen geest en levensstijl, handelt intelligent en komt in vaak in opstand tegen de gevestigde orde Postief: Je zet krachtige energie en inspiratie om in creativiteit en dienstbaarheid; en je bent zeker van jezelf. Negatief: Egocentrisme, het eigen ik. Vaak denk men dan ook alleen maar aan zichzelf. Het is ook het getal van het zwart-wit denken. Vaak ziet men geen omweg en gaat men blindelings en vastberaden de eigen weg. Andere negatieve punten kunnen zijn egoïstisch, lui, besluiteloos, koppig, tiranniek, hekel aan dingen hebben, moeilijk zijn, assertief zijn en verlegenheid. Soms is er ook moeite de eigen scheppende kracht naar buiten te brengen.