Deze week is het 5 jaar geleden dat mijn vader veel te jong kwam te overlijden. Mijn oudste was toen 2 mnd en heeft dus geen herinnering aan zijn opa. Mijn jongste was nog niet eens in de planning en kent haar opa dus ook niet, ze is wel naar hem " vernoemd " maar toch wil ik iets voor hun doen ( oke voormezelf ) voor mijn meisje ga ik een engeltje kopen wat ze aan haar picolo armbanddje gaat dragen ( mini pandora waar ik ook een engeltje aan heb hangen ) maar wat doe ik voor een jongetje van 5 jaar??? wil iets met een engeltje denk ik en het hoeft ook niet perse te gebruiken zijn als bijv sierraad maar wil wel aandenken voor hem.....iemand een idee?????
tja, het is nu deze tijd van het jaar dus vandaar dat ik er aan denk: Maar is iets van een sneeuwbol niet een idee? Je kan het doen met een foto - maar ook gewoon met een mooi tafereeltje erin wat jij toepasselijk vind. Of een mooi mobiel voor op z'n kamertje? sterkte overigens deze tijd...
Ik weet niet of dit iets voor je iets maar ik heb wel eens een memory beer gezien.Die kun je laten maken van kleding van je vader.
ik vind ie sneeuwbol wel een mooi idee...ook omdat toen hij overleden was de wereld wit was.... en die beer ga ik ff googelen heb geen kleding van me vader meer maar natuurlijk wel kleding van mijn zoontje die hij droeg op een foto met zijn opa.......