Vader begraaft dochtertjes levend

Discussie in 'De lounge' gestart door tam27, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

In India is het zelfs zo erg dat vrouwen door hun schoonfamilie of man worden verminkt als zij niet aan een bruidsschat kan komen.En met verminken moet je denken aan vrouwen die letterlijk in brand gestoken worden!
    Dit is echt te bizar en te dieptriest voor woorden...
    Arme baby's... :cry:

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Nu ik zelf mama ga worden kan ik wel huilen als ik dit soort dingen lees.
    Alle liefde heb ik over voor mijn kindje straks en als ik dit dan lees begrijp ik het ook niet.
    Maar ja ik ga er niet te lang bij stil staan want daar word ik aleen maar naar van en dat wil ik niet.

Doei Teddy.

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik wil even reageren op de hier genoemde bruidschat.. in de islam is het ook zo dat een vrouw een bruidschat hoort te krijgen maar een bruidschat spreek je samen af... kan een heel klein bedrag zijn of een groot bedrag licht een beetje aan je afkomst en je wensen... maar men mag ook trouwen en als bruidschat de kennis over de islam nemen bijvoorbeeld het aantal quraan versen dat iemand uit het hoofd weet.. Het is tegenwoordig wel erg dat mensen niet meer kunnen trouwen om de bruidschat.... een gebrek aan kennis of het geloof denk helaas wel dat het hier gaat over een moslim.. doet mensen echt rare dingen doen... toevallig staat er zelfs een heel hoofdstuk in de quraan hierover het levend begraven van de meisjes baby... toch erg dat er mensen in 2007 nog steeds met die gedachtes lopen.... zucht..

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Gatverdamme, wat ziek zeg !

Deel Deze Pagina