Vandaag hoorde ik van mijn collega dat mijn baas (wat trouwens een enorme lul is, maar dat is weer een ander en lang verhaal) tegen haar had gezegd dat hij vond dat ik wat 'breder' was geworden na kerst en dacht dat ik zwanger was. En dat heeft hij toen maar even nagevraagd bij een andere collega van mij (die al erg lang bezig is om zwanger te worden.... hoe tactisch?) of ik ook echt zwanger was. Is het nou raar of zouden jullie je ook een beetje kl*ten voelen als er zo over je gepraat wordt?
Lekker zakelijk.... Probeer je er niks van aan te trekken, het is de moeite niet waard om er aandacht aan te besteden. Maar idd, dat zijn wel de laatste zaken waar een werkgever zich druk over hoort te maken , zeker op deze manier!
ohhh wat een **** kunnen het zijn he? Zei ik met die storm; pas op waai niet weg! Krijg ik te horen: ja, dat zal jou niet gebeuren! Nou ja! Ben echt geen tien tonner hoor
Mannen zijn vaak niet zo tactisch. Ik heb n vriend die altijd vraagt of je bent afgevallen of bent aangekomen. Maakt niet uit hoe of wat, hij stelt de vraag altijd. Zo heb ik me ook wel es klote gevoeld, want wat hij ook denkt te zien, hij blijft voet bij stuk houden met zijn conclusies. Inmiddels weet ik dus wel beter dan me daar druk om te maken.
ik heb in hetverleden precies zoiets gehad. Ik ben toen gewoon naar mijn baas gelopen en gevraagd of er iets was. Hij was natuurlijk verbaasd en ik zei dat hij de laatste tijd zo argwanend naar me keek. Daarbij zei ik ook, Nu kan ik natuurlijk naar collega's gaan en vragen of zij iets weten, maar ik vraag het dan liever op de man af hè. Zijn reactie was.. tuurlijk tuurlijk. Dus ik ff drammend door en zei toen, Dat is hetzelfde als iemand zou denken dat ik zwanger zou zijn en dan rond gaat vragen terwijl ik misschien de enige ben die dat kan weten! Toen viel het kwartje en zei hij O bedoel je dat! Haha.. een sukkel was het nu ik er zo aan terugdenk!
Ik zou een schriftelijke klacht bij P&O neerleggen. Wat een gigantische loser zeg, waar haalt hij het gore lef vandaan.
Bedankt voor jullie reacties, altijd fijn om wat steun te krijgen. Het liefst zou ik ook op hem aflopen en vragen wat er aan de hand is, maar de collega die het mij verteld heeft, heeft dat weer liever niet. Ach, ik weet inmiddels hoe mijn baas is (een groot kind), en ik heb er al te veel energie ingestoken. Hij heeft net verkondigd dat hij weggaat binnen een half jaar, dus dat moet ik nog maar even volhouden
Absoluut, maar dat is hij al twee jaar en in die twee jaar heb ik nog veel meer meegemaakt met hem aan lulligheid. Ik kan er bijna wel een boek overschrijven!
ik zou me knap lullig voelen als er zo achter mijn rug om wordt gepraat..zeker als het door mijn baas is. ik zou iig wel verhaal halen bij je baas en duidelijk maken dat als hij iets wil weten hij het maar aan jou moet vragen.. Meid kop op en niet te veel van aantrekken ! xxx
Tja, je wordt geen lul overnight...... eens een lul, altijd een lul! hahahah, wat een stom woord is dat eigenlijk he! hihihi Meis, hou nog even vol, dan ben je ervan af, ik zou trouwens wel iets bedenken om hem op een goeie pakkende humorvolle maar zeker niet mis te verstane manier even op zijn plaats te zetten op zijn allerlaatste dag! Zal wel even met je meebrain stormen! Zo'n kerel verdient gewoon een lesje in manieren, zal overigens wel niet helpen .... maar ja, is voor jou wel een goeie afsluiter denk ik. xx
Opgedonderd staat netjes! Wat een klojo zeg, dat hij dat soort dingen over je zegt. Sowieso vind ik al dat hij zich niet heeft te bemoeien met dat soort zaken (alsof het hem wat aangaat of je nou wel of niet een kilootje bent bijgekomen), maar als hij het dan wel moet zeggen, laat hij het je dan recht in je gezicht zeggen, zodat je gelijk kan zeggen dat hij een tactloze oetl*l is. Ik ben blij voor je dat hij weggaat!
Weet al iets leuks: Een ingelijste lijst met manieren, voor zijn nieuwe werkplek. Echt en tiental dingen opnoemen als verbeter/aandachtspunten, een soort van afscheidsbeoordeling, mooi ingelijst. Of een ABC met a voor bijvoorbeeld aardig worden, bot gedrag afschaffen zoiets! Mooi ingelijst en ingepakt afgeven natuurlijk, voor een volle kantine, en voor laten lezen uiteraard!
Jawel joh! Daar moet je even overheen hoor, zoete wraak dit! Doe het anders met een aantal collega's, ik weet zeker dat er meer mensen zoiets wel willen doen!
Je hoeft mij niks te vertellen, ik heb namelijk ook zo'n baas. Communicatie en empathie zijn woorden die ze gewoon niet kennen, het beste kan je ze maar negeren, ook al lukt dat niet altijd.