"Zakelijke" alternatieven voor beschuit met muis

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Kabouter Klus, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben nu eerst effe dit berichtje aan het tikken voordat ik het topic überhaupt een titel heb gegeven, haha... Weet nl. niet eens goed wat voor titel ik het moet geven...:D

Here's the deal;

Mijn man heeft al jaren een erg goedlopend administratiekantoor, aan huis. Nu zal het in de kraamperiode redelijk meevallen met de aanloop wat dat betreft (nu, eind Maart topdrukte, Augustus is lekker relaxed), maar toch willen we ook voor de klanten/zakelijke relaties "iets" verzinnen om ze te presenteren bij de koffie of mee te geven. Beschuit-met-muis is een NO GO-area, i.v.m. het gekruimel op kantoor, dus tja.... eigenlijk zoeken we iets leuks/lekkers wat geen zooi geeft, haha. Iemand ideetjes? Ik ben zelf wel een beetje creabea, dus vind het niet erg om iets in elkaar te knutselen ofzo...

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    versierde cupcakes?

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb wel eens geboorteflikken gezien, van die ronde chocolaatjes met daarop muisjes. Geeft veel minder troep. Cupcakes is ook erg leuk, trouwens, leuk versierd en er zit al een kruimel-opvang-papiertje bij ;)

4. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Leuke blauw/roze hapjes,snoepjes,koekjes e.d (o.a Jamin) mooi in cellofaan verpakken, strikje met evt. kaartje erom binden en klaar??

Liefs,
    Savannah

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En inderdaad: de geboortesuikers!!! Stom dat ik daar niet aan dacht...

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Geboorte chocolade :D

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Da's een goede.

Zie deze link bijvoorbeeld: staan hele leuke dingetjes in die je heel goed aan zakenrelaties weg kunt geven:

? De Suikerboom ? Geboortesuikers

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik las laatst zoiets leuks, roze of blauwe glazuur op een soesje en daarna het soesje in de muisjes dopen. Kruimelt in elk geval al minder dan een beschuit...
    Of een chocoladekoekje even iets laten smelten in de magnetron en daarna een paar muisjes er over strooien.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wij hadden cake, slagroom en over de slagroom heen muisjes. De muisjes vallen niet eraf (of je moet natuurlijk een hele lading doen;)) Cake kruimelt wel iets, maar denk dat daar volwassenen over de vloer komen die wel de cake boven een bordje houden, toch?

Succes

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    wij hadden cakejes met botercreme toefjes en glitter

voor school dan weleenswaar. maar kan ook voor werk

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bij hema kun je zelf minitopoucen ontwerpen...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hadden van die ijskoffie chocolaatjes (je weet wel die in zo'n bruin papiertje) druppeltje water erop, muisjes erop en klaar! of je doet er rose of blauw glazuur op.

of geboorte m&m's

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Er zijn heel veel soorten geboortechocolade te vinden... de meeste (banket)bakkers hebben dit wel... wij hebben thuis ook een etagere gevuld met allerlei soorten toen collegas op kraamvisite kwamen, we waren wel klaar met beschuit met muisjes! :)

Voorbeeldje:

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb minitompouzen laten maken bij de bakker.

En blauw glazuur erop met erop geschreven: Luca

15. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn vriend heeft zijn zakenrelaties een chocoladeflik met muisjes gegeven. Die kun je in grote dozen bij de Sligro kopen, ideaal.

Geboortesuikers zijn ook leuk.

Voordeel is dat deze lang goed blijven, dus ook als het niet in een paar dagen op gaat is er niks aan de hand (in tegenstelling tot slagroomsoezen en cupcakes).

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    wij zijn met de geboorte naar de bakker gegaan en hebben daar chocolatjes met muisjes er op gehaalt.
    deze waren in de vorm van een fles en tutter.
    wij wilde helemaal geen beschuit doen vandaar dit alternatief.
    dus is ook leuk en makkelijk voor op kantoor.

17. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ff een praktische tip uit ervaring: crea bea is leuk voor dingen die je ruim van tevoren maakt. Maar de kans is vrij groot dat je de eerste tijd na je bevalling echt geen zin en tijd hebt om bv cupcakes te gaan bakken en versieren. Ik zou dus voor iets gaan dat je makkelijk kunt kopen, zoals de chocolaatjes.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je hebt ook weer de link zo niet
    Aar daar kan je chocolade bestelen bv merci of andere soorte en de wikkel is dan bedrukt met de naam en het gewicht en zo

Deel Deze Pagina