Zo'n 2 weken terug heb ik hier een topic geplaatst omdat ik 3x een tuurstreepje had op een kv test. Na 2 dagen kver tijd te zijn ben ik toch ongesteld geworden. Iets minder dan normaal maar het duurde wel 6 dagen ipv 5. Ik heb natuurlijk daarna niet meer getest maar nu een week na mijn menstruatie ben ik al 3 dagen ontzettend misselijk. Ik ben er zelfs voor naar huis gegaan toen ik aan het werk was. Ik heb tot nu toe bijna niks gegeten en ik heb last van m'n buik. Qua geur kan ik ook al niks verdragen. Ook nu bijv. zit mijn man een kom erwtensoep te eten en die geur bluhh. Is misschien toch een kans dat ik zwanger ben of kan dat gewoon écht niet? Ik heb net nieuwe testen besteld dus ik kan ws dinsdag pas testen. Wat denken jullie?
Ik denk dat er maar één ding op zit: Testen! Kun je morgen niet even naar de drogist om er eentje te kopen? Dat scheelt alvast een dagje in onzekerheid.
Het lijkt wel of je dan idd zwanger bent. Ik testte pas 5 dagen na menstruatie heeel licht positief.. maar zou even de test afwachten.. je lichaam kan je heel erg voor de gek houden.. ik heb zelfs een x gegad dat ik een ijzer smaak steeds in me mond had terwijl me tandvlees in orde was.. had toen echt bijna gezworen dat ik zwanger was.. Word even doorbijten! Maar ik duim voor je
Ik zou ook een testje doen, dan weet je dat zeker. Want is voor ons moeilijk om te zeggen of je zwanger bent. Succes!!! Ook ik duim!!
Het zou kunnen. Ik ben de eerste drie maanden van mijn vorige zwangerschap ook gewoon ongesteld geweest, mijn gebruikelijke vier dagen. Nog een test doen! En krijg je weer zo'n tuurtest gooi er dan een CB tegenaan. Succes!
Je.moet echt die van de kruidvat halen 2 voor 5 euro. Bij mij waren alle testen negatief behalve die van de kruidvat.. die is heel scherp.