Vader eist 1 miljoen euro van Jeugdzorg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zanetti, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sorry, ik kan het nu niet meer laten, maar JEZUS wat heb jij een bord voor je kop.

Die cijfers en teksten heb ik niet gegoogled, die komen van het CBS af.
    CBS StatLine

Enig idee wat dat is, of moet ik dat ook nog eens uitleggen?

Bah, ik word gewoon sacherijnig van de domheid hier.... Maar gelukkig is daar ook de negeerlijst voor! :D
    Ik ben er ook vandoor...

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dus omdat er cijfers staan wat wil dat zeggen over de prestaties dan en niet gelijk gaan schelden daar ben jij wel vaker sneller in als je even je zin niet krijgt, net zo een klein kind dat in de winkel haar snoepje niet krijgt, daar word ik pas chagerijnig van ieder zijn mening ik heb het mijne en jij het jouwe maar gaan lopen schelden vind ik erg kinderachtig mevrouwtje weet beter :p puntje bij paaltje weet je geen moer, want je komt met cijfers aan zetten die totaal geen reactie zijn op wat ik vraag, misschien een curcus hoe lees ik het volledige verhaal volgen LOI ofzo nou jij ervandoor ik ook en houd je scheldserenade voor je daar zit werkelijk niemand op te wachten want als er iemand dom is ben jij het wel, en als er iemand een bord voor haar kop heeft, ben jij het ook dus steek je hand in eigen boezem dame;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@mamaatjevan5: een mening hebben is prima, maar een mening gebaseerd op onjuiste gegevens is niet handig, en als je dan gewezen wordt op die onjuiste gegevens en dan toch stug vol blijft houden, dan is dat op z'n minst een beetje dom....

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tering mamaatjavan5, kan je op zijn minst leestekens gebruiken?
    Wat een warrige teksten zet jij neer. Hier kan geen 'leescursus van het LOI' tegen op.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Weet je wat ik denk? Het is één groot complot! BJZ en inspectie jeugdzorg werken stiekem samen om lieve en zorgzame ouders een loer aan te draaien. Vinden ze zeer amusant. Het CBS doet daar een schepje bovenop door allemaal cijfertjes uit hun grote CBS-duim te zuigen. Hoe ik daar bij kom? Acht het is gewoon een mening en daar heb ik recht op. Feiten interesseren me niet, want ik weet toch alles beter.

Zou er ook een LOI-cursus bestaan; 'hoe kom ik van mijn dommigheid af?'

----

Ik hou op met deze zinloze discussie, want er is namelijk werk aan de winkel. Ik heb net geleerd dat geen enkel kind beter af is zonder hun ouders. Hoog tijd dat ik de misbruikte, mishandelde en zwaar verwaarloosde kinderen op mijn werk terugstuur naar hun lieve ouders. Jammer dat papa seks heeft met zijn 8-jarige dochter, dat een heroine verslaafde moeder haar kind van 7 dagenlang alleen thuislaat met enkel een zak chips, de benen van je baby breken, omdat deze teveel huilt etc. Nee deze kinderen moet je vooral thuis blijven houden, want anders krijgen ze nog psychische problemen.....

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @mamaatjevanvijf er zit heel veel frustratie bij jou over bjz geloof ol hè? Zou je nu niet denken dat BJZ allang niet meer had bestaan als ze werkelijk bonussen kregen op elk huisgeplaats gezin?

Natuurlijk heb jij helemaal gelijk, ze maken fouten. Dat doet de politie, de brandweer, de vuilnisman, die Miep bij supermarkt ook. Maar denk je nu werkelijk dat bjz niet gecontroleerd word op hun werk? En dat een rechter niet objectief naar hun verslagen kijkt? Misschien moet je eens een dagje mee lopen met gezinsvoogd of de rechter die dit werk doet. Dan kan je inzien hoe ontzettend lastig werk dit is. En dan spreken we nog niet over de caseloads die ze hebben. Als ik jou wat mag aanraden zou ik eens de docu lost girls of lost boys kijken. Dit zijn documuntairers gemaakt in opdracht van de gemeente Rotterdam om een objectief documentaire te maken over bjz en hun cliënten. Zowel de cliënten als bjz heeft hier aan mee gewerkt. Lost boys gaat over jongens die in een bende zitten in Rotterdam en lost girls om een meisje wat slachtoffer is geworden van een loverboy.

En om te roepen dat je hoopt dat papa lekker zijn centjes krijgt hoop ik niet. Want dat is toch echt ons belasting geld
    Overigens als de situatie zo schrijdend was die je hebt meegemaakt in je familie. Neem eens contact op met de ombudsman kan je vast verder helpen!

Overigens niet alleen BJZ adviseert een rechter over uithuisplaatsingen. De basisschool, de huisarts, de schoolmaatschappelijk werker enzovoort worden allemaal gecontacteerd.

En ik weet niet meer wie het was dat elke malloot zonder diploma aan het werk kan bij BJZ is echt achterlijk. BJZ heeft 1 van de zwaarste solicitatie procedures die er is in Nederland. Ze vragen nog net niet of je ook een fysieke test wil afleggen.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Dames ik doe dit topic dicht. Maak een discussie nou niet persoonlijk.

Lotte

Deel Deze Pagina