Bij een brand in een galerijflat in het Zuid-Hollandse dorp Delfgauw zijn dinsdagnacht een 37-jarige vader en zijn 3-jarige dochtertje omgekomen. De brand woedde rond 03.15 uur in een woning aan de Laan der Zeven Linden, meldt de politie. Acht omliggende woningen werden tijdelijk ontruimd. De moeder kon zichzelf op tijd in veiligheid brengen. De brand was binnen een uur onder controle, waarna de brandweer de lichamen vond. De politie gaat na of er relationele problemen waren die in het drama hebben uitgemond. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. FOK.nl / Nieuws / Vader en dochter (3) komen om bij brand Delfgauw / FOK!frontpage Grr het zal je maar gebeuren! zo ben je mama en vrouw en zo ben je alleen. Moet er niet aan denken vreselijk.
Jeetje wat erg.. Kon die vrouw dan haar man en dochter niet roepen ofzo? Ken het verhaal niet dus.. Pff moet er niet aan denken hoor als er hier brand is en ik mijn kids niet zou kunnen halen
Ik reed er net langs ze hebben daarstraks pas de lichamen uit het huis gehaald dat was nou iets wat ik niet had willen zien *snik*
Verschrikkelijk! Dit is de nachtmerrie voor iedereen... De broer van de tante van mijn man had ook woningbrand vroeger waar alle 3 zijn kinderen bij omkwamen. (allemaal dochters). Later na de brand kregen ze nog drie zonen.
schijnt helaas een familiedrama te zijn geweest:x Delfgauw in shock na brand - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Heartbeat@ baha vreselijk. Idd waarom dan altijd meer mensen in mee nemen, als je graag dood wil ga dan alleen ! Sorry dat ik het zeg. WAAROM JE KINDEREN EN VROUW BRRR
Inderdaad ja, VOORAL je kindjes... Maarja, iemand die zelfmoord pleegt is psychisch echt ziek he, die kan de realiteit niet meer onderscheiden van z'n eigen depressieve gedachten. Waarschijnlijk denk diegene op dat moment zijn kindje een plezier te doen en hem of haar voor al het slechte in deze wereld te behoeden ofzo...
wat ik mis in het verhaal is of de moeder nog heeft geprobeerd om haar kind te redden?? ik zou uit alle macht ( ja ook voor geval van eigen leven) toch me kind uit die kamer proberen te halen.. tja als ik daarbij moet omkomen,het zij zo dan heb ik er in ieder geval wel alles aan gedaan!
Ja dat kan ik dus ook nergens vinden. Maar ik begrijp uit sommige verhalen hier in de omgeving dat ze niet zelf uit het huis gekomen is maar dat de brandweer of die buurman haar uit het huis heeft gehaald. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze dat niet geprobeerd heeft. Hoewel je in paniek gekke dingen doet....
Ja lekker ingewikkeld... De tante van mijn man, en dan daar een broer van, dus de broer van zijn tante. Wat dan niet de oom is van mijn man... Ja daar moest ik zo ineens aan denken, dat mijn man dat vertelde. Zo erg als er ook kids bij een brand omkomen.