Dating in the Dark

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Sjors82, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wie kijkt dit nu ook? Best een leuk programma, maar die Joey die er nu in zit wat een eikel is dat zeg! Eerst schudt hij de handen en zegt hij die vind ik niet leuk want de pols is te dik, en daarna vraagt hij aan die meiden: hoe vind je het om dik te zijn als je een kind hebt gekregen??

2. music4life

music4life Niet meer actief

ik haat het,, die vrouw was te dik,echt FUCK OFF,IK KAN DAAR NIET TEGEN heb hem over gezet,,

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Het is ondertussen alleen maar erger geworden, maar die vrouw was hem ook zat en wil hem niet zien dus hij heeft geen uitnodiging gekregen :D Ze moest echt huilen hij heeft haar gekwetst met zijn geklets over dik zijn.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben 't ook aan 't kijken, haha, die Joey is echt té erg! Grappig gewoon hoe hij zichzelf voor lul zet.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Kijk het ook, vaak blijkt toch dat uiterlijk wel een grote rol speelt.
    Tenminste in de vorige afleveringen.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zou je dat zelf ook niet hebben dan?! ook al heb je leuke gesprekken en het licht gaat aan en hij valt zooooooooooooo tegen dan denk je toch ook wel 2 keer na.
    Of ben ik de enige die uiterlijk toch ook wel erg belangrijk vind?

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ligt aan de naam volgens mij hahaha mn ex was net zo lol

maar ik had ook zoiets van 'wtf?? TE DIK?? doe normaal man..'
    En dan die arrogantie bah bah!! alsof hij het lekkerste hapje was wat er op aarde rondloopt pfff.. ego van hier tot tokyo

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Tuurlijk is uiterlijk ook wel belangrijk, maar wat als het nou echt je soulmate is?

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    vond die Joey echt te triest voor woorden.. over het paard getild ventje..

en zoals die zei: ze wilt nu alleen maar een date met die ander, zodat ze zeker weet dat ik de beste ben...

die had in de dark zon knietje van me gehad als die me had verteld over mijn vermeende zwembandje dat de sterretjes die hij te zien had gekregen de room volledig verlicht hadden

:D

10. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Toen die dat zei idd rolde ik van de bank af van het lachen hahaha

'ze heeft een zwembandje' sorry maar toen zat ik toch even te twijfelen aan mijn ogen hahaha vroeg zelfs manlief van 'kijk eens mee? zij heeft toch helemaal geen zwembandje of ben ik nou blind aan het worden?'

Bah werd heel misselijk van die arogante uitspraken van die Joey

11. Angela2009

Maar daar kan je eigenlijk niet achterkomen met een paar dates in het donker!! Het kan klikken door de gesprekken die je hebt maar het is eigenlijk maar een momentopname daar in dat programma!
    Het moet in het geheel kloppen en daardoor kan ik wel begrijpen dat ook al heb je geweldige gesprekken en klikt het super en als je diegene ineens ziet dat het toch een beetje tegenvalt.

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Maar dat het zo tegenvalt dat je het verder ook helemaal geen kans geeft? Zodat je nooit zult weten of het misschien inderdaad je soulmate is/was?

Want tot nu toe zijn er maar weinig die daadwerkelijk allebei naar buiten gaan en dat gaat elke keer alleen maar om t uiterlijk, toch best jammer.

13. Angela2009

Heb je helemaal gelijk in....maar toch moet het op alle vlakken klikken dus ook qua uiterlijk denk ik.

Ik wil 's ochtends niet schrikkend wakker worden omdat hij zo lelijk is en wel denken maar ach hij is zo lief! ;) hahah!

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hahah ja oke, maar tussen 'lelijk' en 'niet helemaal je type' zit volgens mij nog een heeeeel groot grijs gebied hoor :D

Share This Page