Boer zoekt vrouw 2011/2012

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by popje, Aug 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Wie weet er of het dit jaar nog komt?

op de site van : Boer zoekt vrouw 2011-2012 | Muziek en Film: Televisie staat dat het volgende week moet beginnen als alles door gaat. Maar op de kro site zie ik niks van staan :(

Boer zoekt vrouw 2011-2012

Boer zoekt vrouw 2011-2012 zal - onder voorbehoud - eind 2011 weer beginnen. Als het programma Boer zoekt vrouw het format van de voorgaande jaren volgt, zal de kick-off van Boer zoekt vrouw 2011-2012 de eerste zondag van september uitgezonden worden. Presentatrice Yvon Jaspers zal dan de boeren van seizoen 2011-2012 introduceren.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Tja. Ik denk wel dat ik ga kijken, maar om eerlijk te zijn vond ik het de afgelopen seizoenen steeds iets minder leuk worden...

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk dat het een foutje is. Want je ziet steeds op de KRO Yvon Jaspers voorbij komen dat er meer leden moeten komen bij de KRO, anders kan het niet meer uitgezonden worden. Heb ook nooit voorproefjes gezien van BZV voor nu. Dus denk het niet.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Over dat spotje van Yvon is wel wat over te doen geweest geloof ik, schijnt allemaal nogal "overdreven dramatisch" te zijn. Net zoals dat spotje van Rob Kamhues en de Reunie.. Maar goed, dit even terzijde :D

Ik heb eigenlijk geen idee of er een nieuwe BZV aan zit te komen, heb er nog niks over gehoord/gelezen

Share This Page