Hallo! Mijn dochtertje is nu bijna een half jaar. Ze heeft een rare tik om alles op haar hoofd/gezicht te balanceren. Ze is ook heel geconcentreerd als ze dit doet. Valt het doekje of speeltje er weer af, hup en ze legt het er weer op Nou weet ik wel dat mijn vriend als klein kind een doekje had die altijd op zijn hoofd moest liggen. Maar ik vind dit toch zo apart! Nooit eerder gezien. Zijn er meer kindjes met dit soort rare tikjes?
Mijn dochter legt dingen in haar nek. van touwtjes, doekjes, stukken papier, ze doet net of t een ketting is
Hihi wat grappig. Onze zoon schuift met álles over de grond. Auto's (die gaan natuurlijk het gemakkelijkst), voerbak van de hond, boeken, plastic flesjes.... zolang het maar goed schuift is meneer helemaal happy. Schuift het niet gemakkelijk dan gooit hij het aan de kant. Hij probeert echt alles uit.
Ja hoor mijn dochter doet dat ook. Zo grappig om te zien als ze daar zo geconcentreerd mee bezig is. Het maakt haar ook niet uit als ik het bij haar doe. Dan blijft ze ook rustig liggen .