Zit iemand dit ook te kijken? Ik zapte toevallig langs een hoorde hun verhaal... zo aangrijpend! Heb echt het gevoel iets voor dit gezin te willen doen...
Volgens mij zeggen ze altijd aan het einde dat je, als het verhaal je aangegrepen heeft en je ook wilt helpen, je de website kan bezoeken, toch? www.sbs6.nl/geldmaaktgelukkig ? Even gezocht, hier kan het; Aflevering 3: Ilona - SBS6
Ja heb het gezien, maar een nieuwe auto? Tja ik zou zelf voor hele andere aanpassingen zijn gekomen, begreep wel waarom ze minder kregen.. het blijft een apart progamma
Hele zielig idd. Voor de ouders, wat er met hun zoon is gebeurt. Maar ik zeg: ruil die auto in, je krijgt daar vast nog genoeg voor (ziet er prima uit) en koop ene ander. Wij rijden ook in een Kia Carens, van 2000 euro, met 100.000 op de teller. Kunnen ook niet een dure auto kopen. Keuzes maken, zij hoeven ook niet in een nieuwe auto te rijden, 5000 euro krijgen en je auto inleveren? dat hoeft echt niet.
Ging mij ook helemaal niet om het programma of die auto. Vind het gewoon onwijs triest dat als je denkt dat je kindje mee mag naar huis dat dan uit de laatste scan nog even blijkt dat je zoontje een mega zware hersenbeschadiging heeft...
Ik heb het programma ook al een paar dagen gekeken en het is echt niet goed met mijn hormonen. Bij sommige verhalen moet ik een traantje laten. Vooral deze vond ik erg: Aflevering 1: Manon - SBS6 Door haar spierziekte kiest ze ervoor om in 2015 euthanasie te plegen..
Ik heb gister gekeken met die man die een donornier moest hebben maar eerst een nieuw gebit moest. Datvgreep me best aan