Teen mom the original girls. MTV

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chrystel73, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    leuk er komt weer een nieuwe serie met Maci, Amber en Catelynn.

Vanavond was er een samenvatting en vanaf 25 mei weer nieuwe afleveringen.

Ik ga weer kijken!

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik keek al mee met de start in the us. Ze zijn allen een stuk volwassener geworden, maar Farrah die vond ik voorheen een beetje sneu, nu vind ik haar vooral heel dom.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik kijk ze online, hier lopen we altijd zo hopeloos achter.
    Vind alle meiden leuk, behalve Farrah, wat een fake kreng.

En spoiler, dus niet lezen als je het niet wil weten:
    Ik vind Amber haar nieuwe vriend echt te creepy, ik krijg de kriebels van hem. Vooral als hij bij Leah in de buurt is.

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Vind ik ook! Ik stoor me zo aan het dragen van dat petje achterstevoren, alsof hij daarmee wil verdoezelen dat er een leeftijdsverschil is.

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

FArrah zou toch ook mee doen? Ik vind haar altijd wel 'leuk' hahaha maar het bleek allemaal fake te zijn😑
    Amber Brrr
    Catelynn en maci ook wel leuk en 'normaal'

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh en hoe butch tegen catelynn te keer ging😱 zag het vanavond weer en voelde gewoon weer die woede! Man ik had hem wat aangedaan denk🙊

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leuk!!

Snap alleen niet waarom iedereen die catelynn zo geweldig vind... Vind er geen bal aan als haar stukjes op komen. Vind macy persoonlijk het leukste

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Maar met de catch up with maci stond erin dat als ze farrah er weer inzetten dat zi eruit zal stappen, heeft ze dit nu gedaan dan ?? Dat ziu ik wel heel jammer want vind maci net leukst

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik heb ook gekeken. Ik vond dat allereerste seizoen toch echt het allerleukste! Ik hoop dat Maci er idd in blijft, want vind haar het leukste. Farrah vind ik zo nep. Bij haar is maar weer duidelijk dat de bekendheid en het geld haar naar het hoofd is gestegen ;)

10. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Waar kan je ze online kijken? Ik kan ze op de site van mtv.nl niet vinden en bij mtv.com kan ik geen videos kijken omdat ik in Nederland woon:(

11. TempusFugit

12. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Waarom doet die plastic wanabee niet meer mee dan?

Gisteren kwam op MTV stukjes van alle moeders en ook over Farah. Damn, zij vloekt continue.. ik had het bijgehouden.. binnen 1 minuut had ze al 50 keer gevloekt/gescholden.. najah en dan gillen dat niemand je wilt accepteren bah.

13. Islah

Islah Niet meer actief

Dit is ook vloeken...

14. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik vind catelynn altijd zo erg klagen, al komt ze wel meer volwassen over dan de meeste.

En farrah tja, apart geval.

15. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Farrah zit tegenwoordig in de adult business he, ik heb laatst een heel interview met haar gezien. Misschien dat ze daarom niet meer mee doet?

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Denk het, ze heeft een 18+ film van zichzelf laten maken en verkoopt afdrukken van haar doos. Haha, denk dat ze een beetje door is geslagen.

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Jaa ik kijk ook, oei wat ziet Farrah eruit zeg, zonde was een mooie meid. En haar gedrag? Denk dat ze gewoon getekend is door heel veel nare ervaringen, niet dat dat haar een vrijbrief geef, maar heftig hoor.

Ik vind Macy persoonlijk het leukst.

18. TempusFugit

Farrah doet wel mee aan OG. In eerste instantie niet, maar de producers vonden toch dat er wat miste. Jammer genoeg, want wat een afschuwelijk figuur is Farrah.

19. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik had een lange tijd geleden al wat hierover gezien. Een seks film inderdaad, ze ging een column schrijven voor een adult magazine en speeltjes ontwerpen.

Ze woonde in een super mooi huis, bleef haar moeder kleineren en alles draaide duidelijk om haar en dr dochter op de 2de plek.

Ze moeten ook zoiets doen over janelle! Hier moeten we altijd zo om haar moeder lachen die altijd haar naam gilt :D

20. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Dankje TempusFugit!

Deel Deze Pagina