leuk er komt weer een nieuwe serie met Maci, Amber en Catelynn. Vanavond was er een samenvatting en vanaf 25 mei weer nieuwe afleveringen. Ik ga weer kijken!
Ik keek al mee met de start in the us. Ze zijn allen een stuk volwassener geworden, maar Farrah die vond ik voorheen een beetje sneu, nu vind ik haar vooral heel dom.
Ik kijk ze online, hier lopen we altijd zo hopeloos achter. Vind alle meiden leuk, behalve Farrah, wat een fake kreng. En spoiler, dus niet lezen als je het niet wil weten: Ik vind Amber haar nieuwe vriend echt te creepy, ik krijg de kriebels van hem. Vooral als hij bij Leah in de buurt is.
Vind ik ook! Ik stoor me zo aan het dragen van dat petje achterstevoren, alsof hij daarmee wil verdoezelen dat er een leeftijdsverschil is.
FArrah zou toch ook mee doen? Ik vind haar altijd wel 'leuk' hahaha maar het bleek allemaal fake te zijn😑 Amber Brrr Catelynn en maci ook wel leuk en 'normaal'
Oh en hoe butch tegen catelynn te keer ging😱 zag het vanavond weer en voelde gewoon weer die woede! Man ik had hem wat aangedaan denk🙊
Leuk!! Snap alleen niet waarom iedereen die catelynn zo geweldig vind... Vind er geen bal aan als haar stukjes op komen. Vind macy persoonlijk het leukste
Maar met de catch up with maci stond erin dat als ze farrah er weer inzetten dat zi eruit zal stappen, heeft ze dit nu gedaan dan ?? Dat ziu ik wel heel jammer want vind maci net leukst
Ja ik heb ook gekeken. Ik vond dat allereerste seizoen toch echt het allerleukste! Ik hoop dat Maci er idd in blijft, want vind haar het leukste. Farrah vind ik zo nep. Bij haar is maar weer duidelijk dat de bekendheid en het geld haar naar het hoofd is gestegen
Waar kan je ze online kijken? Ik kan ze op de site van mtv.nl niet vinden en bij mtv.com kan ik geen videos kijken omdat ik in Nederland woon
Watch Online Teen Mom Season 6 Episode 9 - Boiling Point - Watch Series Alleen is de site net vernieuwd Eerder was het zo'n handig overzicht, maar dit is de aflevering van gisteravond in ieder geval.
Waarom doet die plastic wanabee niet meer mee dan? Gisteren kwam op MTV stukjes van alle moeders en ook over Farah. Damn, zij vloekt continue.. ik had het bijgehouden.. binnen 1 minuut had ze al 50 keer gevloekt/gescholden.. najah en dan gillen dat niemand je wilt accepteren bah.
Ik vind catelynn altijd zo erg klagen, al komt ze wel meer volwassen over dan de meeste. En farrah tja, apart geval.
Farrah zit tegenwoordig in de adult business he, ik heb laatst een heel interview met haar gezien. Misschien dat ze daarom niet meer mee doet?
Denk het, ze heeft een 18+ film van zichzelf laten maken en verkoopt afdrukken van haar doos. Haha, denk dat ze een beetje door is geslagen.
Jaa ik kijk ook, oei wat ziet Farrah eruit zeg, zonde was een mooie meid. En haar gedrag? Denk dat ze gewoon getekend is door heel veel nare ervaringen, niet dat dat haar een vrijbrief geef, maar heftig hoor. Ik vind Macy persoonlijk het leukst.
Farrah doet wel mee aan OG. In eerste instantie niet, maar de producers vonden toch dat er wat miste. Jammer genoeg, want wat een afschuwelijk figuur is Farrah.
Ik had een lange tijd geleden al wat hierover gezien. Een seks film inderdaad, ze ging een column schrijven voor een adult magazine en speeltjes ontwerpen. Ze woonde in een super mooi huis, bleef haar moeder kleineren en alles draaide duidelijk om haar en dr dochter op de 2de plek. Ze moeten ook zoiets doen over janelle! Hier moeten we altijd zo om haar moeder lachen die altijd haar naam gilt