Nou ja zeg! Ik ging net bij de albert heijn (balie postNL) een brief ophalen. Deze hadden ze willen bezorgen, maar ik was gisteren niet thuis. Het ging om een aangetekende brief. Nu vroeg ik die dame om die brief. Zij gaat zoeken en vind de juiste brief. Herhaalt de naam, ja dit klopt. Zegt ze: nou nou, dat is geen fijne brief.. De brief staat ook op dhr... Ik zeg ja, dat is mijn man. Nou dus ik tekenen voor die brief. Zegt ze, nou ben wel benieuwd wat erin staat. (Ging om een incassobureau, mijn man heeft nog een kleine schuld lopen) Ik zeg(sarcastisch), zal ik die brief hier open maken? Kun je zien wat er in staat.. Dom wijf... Aaaaaah daar kan ik echt niet tegen! Dat is toch onbeschoft! Ik kom alleen een brief halen, en het liefst zou ze hebben dat ik nog ga vertellen wat er in staat ook.. Dat is toch niet haar zaak of wel?! Sorry hoor, wilde dit ff kwijt..
Daar zou ik ook niet tegen kunnen maar had ook direct naar haar baas gevraagd en er een melding van gemaakt, dan kreeg ze maar problemen. Zoiets kan gewoon niet hoor!
Ik kom meestal voor winkelpersoneel op maar in deze situatie had ik even vriendelijk naar de bedrijfsleider gevraagd en even een klacht ingediend.
Hier zou ik ook zwaar pissed over zijn. Nul komma nul discretie en gewoon onbeschoft. Wraakzuchtig als ik ben, had ik een klacht ingediend Hoewel ik heb gemerkt dat het ook wel eens wil helpen om dat soort mensen gelijk op een nette doch duidelijke manier op hun plek te zetten. ze schrikken zich vaak dood dan en weten niet wat ze moeten doen hihi
Huh? Dit lijkt wel op leedvermaak! Wat een vreemde reactie, ik had denk ik eerst met een mond vol tanden gestaan, maar daarna had ik haar er toch écht op aangesproken!
zou me er niet druk om kunnen maken, als ze een opmerking zou maken zou ik gewoon laconiek terug doen of een steek in de rug geven, maar zou geen klacht indienen
Owwwwww weet zeker als wij samen geweest waren je die vrouw achter de toonbank vandaan had gehaald hahahaha
Hahahahahahahaha Haar reactie is niet zo netjes maar ik ben zelf nieuwsgierig genoeg om te weten dat ik ook zou willen weten wat erin staat, maar zou het niet gaan vragen.
Die had van mij een mooie reactie terug gehad. Zoiets als "o heb je er ervaring mee dat je het zo goed weet?"