Weet iemand...

Discussie in 'De lounge' gestart door mm7, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wanneer je en hoe vaak per jaar, je de lekker in het leven boekjes met de fijne bijbehorende bonnen erbij, ontvangt? Ik stap over op pampers, maar dat zijn best hoge kosten met een tweeling, vandaar dat ik met smart zit te wachten op de bonnen, (ook al zijn dit er maar 2) het scheelt namelijk enorm, maar ik bedenk me ineens dat ik ze al een tijdje niet ontvangen heb. En nog een vraagje hier over? Ik krijg bijvoorbeeld pampers kortingsbonnen, maar mijn moeder die kreeg dan ook de bonnen maar zonder de pampers, is dit per regio anders dan?

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik geloof 3x per jaar... Maar de aanbieding 4 pakken voor 30 euro is dezelfde aanbieding!!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee is meestal gebonden aan de leeftijd van je kindje(s)

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Maar bij mijn jumbo, krijg je op de korting van hun, ook nog eens de korting van die bonnen, dan betaal is dus maar 5,50 euro per pak, en dat is even lekker... ik wacht de boekjes even af!

Thnx bosi, dan verklaard waarom mijn moeder ze niet krijgt, jongste zusje is 14, dus die heeft ze idd al geruime tijd niet meer nodig ;)

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb ze de afgelopen keer ook niet gehad. Als ik ze nu krijg en er zitten bonnen bij dan wil ik ze je wel opsturen.

Misschien een tip: Weet niet welke luiers je voor de pampers gebruikte, maar wij gebruiken die van de Aldi. 76 luiers voor 11,99 geloof ik. Wij hebben ook een tweeling en dat scheelt enorm veel geld, en daarbij vind ik de aldi luiers beter dan de pampers.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik heb ze gehad maar ze zijn al op,waar je echt op moet letten is of er tegelijkertijd ook een aanbieding is van Etos. Daar hebben ze rond die tijd ook een aanbieding van 2+1 gratis,je kan dan die bon daarbij doen en dan heb je 3 pakken pampers voor 15 euro.
    (doe ik elke keer)

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb de Aldi, kruidvat, DA, babylove, Etos en Pampers gehad, maar mijn dochter krijgt zo erg uitslag en ik merk nu dat het een tijdje goed ging met de pampers, nu heb ik even andere en gelijk weer knalrode billen. Vond zelf die van de aldi idd erg goed! Als je ze binnen krijgt, zou je me dan willen pb-en?

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat jammer dat ze zo snel uitslag krijgt van andere merken.

Ja als ik ze krijg dan laat ik het je wel weten. Komen ze niet rond 1 september?

9. mama c

mama c Niet meer actief

Echt waar?!
    Ik wilde ze een keer bij de kruidvat inleveren, terwijl er een aanbieding liep, maar ik kreeg geen extra korting. Toch maar eens naar de Etos gaan dan ;)
    Eigenlijk gebruikte ik ze dan ook niet meer, omdat de pampers iedere week wel ergens in de aanbieding zijn en dat dit dan net zo veel zou schelen. Maar ja, extra korting is mooi meegenomen natuurlijk. Die luiers zijn al zo duur.

In Amerika is het trouwens helemaal hip om in supermarkten ook te shoppen met kortingsbonnen, daar kun je echt een sport van maken hihihi

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Rond 1 okt weer als het goed is.Meestal rond de kb

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ze doen het inderdaad alleen bij Etos.

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja ontzettend rot voor haar dat ze zo snel uitslag krijgt, en ook voor deze mama haar portemonnee. Maar goed, ik heb nu heel veel geprobeerd en Pampers is voor haar het beste, mijn zoon kan gelukkig alles aan. Ik wacht de bonnen af, idd wel logisch dat ze die uitgeven zodra de kinderbijslag gestort wordt. Bij Etos geld de actie idd ook, er is hier laatst een topic geweest waar in vermeld stond welke winkels dus korting op korting geven met de bonnen, zal eens even kijken of ik het topic terug kan vinden, dan kan iedereen hier even checken of er bij jullie winkels in de buurt zijn die dit ook doen.

13. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb hier ook een vraag over.
    Ik kreeg altijd bonnen met 2+1 gratis (10 euro korting). De laatste keren kreeg ik bonnen met 3+1 gratis (10 euro korting, maar je moet er wel eerst 3 betalen). Waarom is dat? Bestaan die bonnen van 2+1 niet meer?? Zou dat heel jammer vinden.
    Wie heeft de laatste keer nog 2+1 gekregen?

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Volgens mij zijn de bonnen idd veranderd dit heb ik wel eens gehoord... waarom, geen idee!

15. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jammer hoor. De pampers aanbiedingen heb ik al lange tijd niet meer gezien voor 2+1. Ik zie 3+1 of 3 voor 26,50 of 3 voor 25 euro. En 1 keer 3 voor 22,50.
    Toevallig deze week voor het eerst weer een goede aanbieding (bij de Dekamarkt) 3 voor 21 euro. Was heel verbaasd, omdat ik dat lange tijd niet meer had gezien. Pampers zijn dus weer duurder geworden helaas.

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb nog nooit bonnen gekregen :(

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Lieselot, heb je je aangemeld bij lekker in het leven?

18. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die bonnen staan in het magazine Lekker in het leven.

Op de site van lekkerinhetleven.nl staat dit bij FAQ:

-Ik heb op Lekkerinhetleven.nl aangegeven per post of per email informatie te willen ontvangen, maar ik krijg het Lekker in het Leven magazine niet thuisgestuurd. Hoe komt dat?
    Het Lekker in het Leven magazine wordt gestuurd aan een geselecteerd adressenbestand en je kunt je hierop niet abonneren. De optie die je hebt aangeklikt -om per post of email informatie te ontvangen- heeft betrekking op de praktische informatie over onze producten, en de vele aanbiedingen die in de toekomst op deze site te vinden zij

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    nee ik krijg het magazine niet inderdaad. beetje jammer. Bedankt voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina