Vader heeft nieuwe vriendin & moet bijna bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Probeer idd de komende weken totdat de kleine er is zoveel mogelijk samen te genieten...

Je pa....dat komt vanzelf wel, eerst jezelf en je mannentje en jullie kindje samen de rest is niet zo belangrijk op moment

btw .. gefeliciteerd een veel plezier:)

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Nou zeker als je al 70 bent dan is elke jaar ongeveer 7 jaar waard ;)

Mijn moeder is vorig jaar maart overleden en ik wou dat mijn papa maar iemand tegenkwam (hij is ook pas 55) ik WEET dat ie net zoveel van mijn mama zal blijven houden maar dat betekend niet dat je de rest van je leven miserabel te moeten blijven) ik vind het erg egoistisch om dat te denken / vragen, hoeveel hij van je moeder heeft gehouden (en nog steeds doet) staat compleet los van het vinden van een maatje waarmee je nog een leuke tijd kan hebben samen.

Ik snap dat je zwanger (met hormonen en al) niet zo redelijk kan denken :p maar echt waar als je echt van je papa houd dan gun je hem nog een aantal leuke jaren met een lieve vrouw en een lach op zijn gezicht, dat is het dan toch helemaal waard!

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    moet ik men eigen nog maar eens herhalen en zeggen dat ik wil dat hij gelukkig wunt maar de manier waarop hij iedereen nu verstoot op geen hol trekt? Nog maar zwijgen over het feit dat hij misschien!! mijn moeder wel bedrogen heeft.

Man man als iemand nie alles tegoei kan lezen kunnen ze er best een slotje op zetten denk

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    slotje please!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005