Hoi meiden, Even een vraag. hoeveel betalen jullie incl voorrijkosten aan de monteur die langskom voor je cv ketel schoon te maken en na kijken?? Ik had hier een rekening van over de 100 euro! Ik schrok me rot.. 50 euro voorrijkosten!!!
Dat is wel heel duur. Wij hebben een onderhoudscontract met 1x per jaar schoonmaken en 24 uurs service bij storing en betalen 88 euro per jaar
Hier kost een onderhoudscontract voor een jaar iets van 80 euro en dat is inclusief 1 onderhoudsbeurt.
50 euro voorrijkosten valt mee moet ik zeggen. Bij m'n vriend is dat bedrag hoger. Als je een contract hebt ben je voor minder dan 100 per jaar klaar, ook heb je dan 24 uurs service, je betaalt dan geen voorrijkosten. Tip voor in de toekomst
Ik heb nu wel een contract daar sinds vorige week. Maar iemand op het dorp zei tegen mij dat ze maar 46 euro kwijt was dus was wel benieuwd.
Apart, nog nooit van gehoord icm zo'n laag bedrag. Of was dit een aparte factuur voor onderdelen? Haha. Het kan zijn dat je buiten kantooruren gebeld hebt? dat ze bijvoorbeeld savonds gekomen zijn ivm storing? Dan geldt uiteraard hoger uurtarief. Mijn vriend rekent 75 voorrijkosten, moet wel zeggen dat 90% vd klanten bedrijven zijn, voor particulieren geldt dan weer 80 per jaar incl onderhoud en 24 uurs service