Vader jaren met kinderen in kelder Ruinerwold

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Madeliefje06, 15 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    En als die jongen 'gewoon een Facebook en Instagram (heb ik niet eens) account had, dan weet je toch ook wat er zich in, de buitenwereld afspeelt?

    Verhaal wordt idd steeds gekker.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Zijn accounts zijn pas in juni aangemaakt. Wellicht dat hij de enige van het clubje was die wel wist dat er nog een hele wereld daarbuiten was? Hij had ook verklaard dat hij niet meer terug kon en zich zorgen maakte om zijn broertjes/zusjes
     
  3. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Maar wel zeggen dat daglicht niet goed voor hem is. Terwijl er foto’s op geplaatst zijn van hem.. in yogapose.. buiten in daglicht
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik vindt de gedachte heel raar dat hij s nachts gewoon door het dorp heen zwierf
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat off grit leven begin steeds populairder te worden maar dit is wel heel extreem.

    Het zal de komende dagen wel duidelijk worden hoe of wat. Het is bizar en denk maatschappelijk onwenselijk. Wanneer mensen tegen hun zin in worden vastgehouden.

    De angst voor licht lijkt me bijzonder, juist omdat licht erg belangrijk is voor een portie vit-d

    Geen gebruik maken van welke vorm van gezondheidszorg lijkt me ook niet heel handig wanneer dat wel nodig zou zijn.

    Maar al gelijk gaan roepen over een fritzl situatie vind ik wat overdreven. Die sloot zn dochter op om te misbruiken en maakte er ook nog eens een hoop kinderen mee.
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Je moet ook niet alles klakkeloos overnemen van wat de media je verteld....
    Wellicht wisten ze heus wel van de buitenwereld af, maar mochten ze niet buiten komen of van het terrein af??
    Ik vind het erg dat mensen nu maar beweren op social media dat we in de maling worden genomen etc.
    Het is nog steeds opsluiting als je niet van een terrein af mag komen... Wie weet hoe lang ze geïndoctrineerd zijn met dat de mensen buiten 'slecht' zijn..
    Niemand is er bij geweest, dus kunnen alleen maar speculeren.
    Ik vind het een trieste zaak....
     
  7. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.277
    5.506
    113
    Doet me denken aan een film van een flink aantal jaar geleden: the village. Daar wilde de gemeenschap de bewoners ook hoeden voor de buitenwereld. Totdat 1 persoon het allemaal niet meer vertrouwde en de buitenwereld in ging.
     
  8. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het begint meer te lijken op uitbuiting, die oudste (in ieder geval) heeft verklaard dat ie goed kan timmeren, en zijn accounts verwijzen naar de bedrijven van die man die opgepakt is.
    Misschien moesten ze voor hem werken op dat terrein?

    Blijkbaar is maandag ook een inval geweest in een andere loods waar het bedrijf van die man gevestigd is.
     
  9. Lovetrust

    Lovetrust Actief lid

    27 jan 2010
    390
    171
    43
    Het is zeker een heel raar verhaal maar er kloppen gewoon zoveel dingen niet aan en ik denk dat die eigenaar van dat huis de antwoorden heft. Ik bedoel als er niets aan de hand is wat niet kan volgens de wet waarom dan zo tegenwerken dat de politie daar komt om te controleren? Waarom dan zo proberen te voorkomen dat die mensen gevonden warden? En die jongen op facebook...een van de comments zei iets wat absoluut raak was, in Amerika had je de Turpin familie, ouders die de kinderen helemaal hadden afgesloten, opgesloten en kapot gemaakt maar een van die dochters had een youtube account waar ze liedjes op zong dus op internet kunnen zegt helemaal niets.
     
  10. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Ja, die weet ik nog, iets met rood en een monster wat buiten rond liep toch?
     
    Suuster vindt dit leuk.
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.151
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zag vandaag op tv foto's van de 25 jarige man die op facebook zouden zijn geplaatst door hem - maar oh.. zijn gezicht was wazig gemaakt- maar die stukjes arm die ik zag... oef.. zo dun, ziekelijk... Zoveel jaren mogelijk zonder zonlicht... hoe zouden de anderen er fysiek aan toe zijn geweest.. pfff erg triest allemaal... Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal bekend wordt. In het buitenland wordt het ook allemaal op de voet gevolgd zag ik.
     
  12. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    In juni plaatste hij nog foto's van zichzelf in yogapose in de tuin dus dat geen daglicht lijkt een beetje overdreven
     
  13. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.151
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja maar dat zegt ook weinig... was dat iets wat hij al langer deed? Of juist iets 'nieuws' en was het iets wat vaak gebeurde - of heel weinig? En gold dat ook voor de andere familieleden? Ik ben heel benieuwd óf en wanneer er meer duidelijk wordt en in hoeverre dat in de media gedeeld wordt uiteindelijk. Al dan niet over langere tijd, als één van de familieleden zijn/haar verhaal gaat doen..
     
  14. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Die familie heeft in hun oude woonplaats nog een speelgoedwinkel die al jaren dicht getimmerd is. Daar betalen ze ook nog steeds de huur van..
    Die jongen heeft een reclame bureau opdrachten gegeven van 5000 euro en die rekeningen zijn netjes betaald. Ze zijn na de dood van die moeder naar Ruinerwold verhuisd en de huur van het oude huis is nog maandenlang gewoon betaald .
    Kinderen zijn allemaal thuis,zonder verloskundige geboren . 9 stuks.
     
    amdaa vindt dit leuk.
  15. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.647
    3.459
    113
    Vrouw
    Ik vind hem er niet echt dun uitzien. Hij is mager maar niet overdreven.
    Het is een heel raar verhaal maar eigenlijk weten we helemaal niks. Het is een absurd verhaal en ik hoop dat er snel meer bekend wordt. Vind het echt erg voor die mensen. Of het nu eigen wil was of niet. Ook met eigen wil zou het heel erg zijn want in zo een angst je buitensluiten is ook een hel.
     
  16. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

    Waar haal je al die info vandaan? Dus er lopen nog ergens 4 andere kinderen rond?
     
  17. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Dacht dat dit in AD stond. Met een filmpje van een vroegere buurvrouw in Hasselt. Die verteld dat die kinderen daar zonder verloskundige geboren zijn
     
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ah ik snap em. Ach ja daar kan je natuurlijk voor kiezen al zou het niet mijn keus zijn, ben daar te schijterig voor ;)
     
  19. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    De ongecensureerde foto's staan ook overal en hij ziet er helemaal niet ziekelijk uit hoor, valt reuze mee.
     

Deel Deze Pagina