Volgens de website 24ora.com zou de 57-jarige advocaat woensdagavond rond 21.45 uur lokale tijd tijdens het tennissen op villapark 'Tierra del Sol' op Aruba opeens in elkaar gezakt zijn. Er werd snel een ambulance gebeld, maar reanimatiepogingen mochten niet meer baten, aldus de website. Hij was in de villawijk "Tierra Del Sol" aan het tenissen, toen hij op de tennisbaan in elkaar zakte. Ambulancepersoneel probeerde hem te reanimeren, maar hij overleed later in het ziekenhuis. Hij werd 57. Het nieuws is verder nog niet bevestigd. Joran van der Sloot wordt nog altijd in verband gebracht met de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway. De zaak werd heropend nadat Peter R. de Vries in zijn misdaadprogramma met beelden kwam van een undercoveroperatie, waarin Joran van der Sloot bekende haar lichaam in zee te hebben gedumpt. Deze verklaringen bleken echter als bewijs niet rechtsgeldig.
veelste jong maar wat er in mij op kwam, stress! misschien heeft het daarmee te maken, het is niet niks wat zijn zoon waarschijnlijk heeft gedaan.....
zeker veel te jong, en stress, weet ik niet hoor, mijn vader is ook op die leeftijd overleden, zomaar in elkaar gezakt en overleden, je weet niet wat er zich afspeelt in een lichaam en de dood houdt zich niet aan leeftijden jammer genoeg
Als hij heeft geholpen met he verdoezelen van die moord en als hij Joran geholpen heeft in de rechtbank om zo vrijgesproken te worden op de moord terwijl hij het wel heeft gedaan. Is hij zeker niet te vroeg gestorven. De enige die dan te vroeg is overleden is dat meisje wat vermoord is. Heeft hij er niks mee te maken. Jammer idd veel te jong.
Als hij er wel wat mee te maken heeft gehad, dan is hij zeker wel te vroeg gestorven. Hij neemt een geheim mee zn graf in, van hem zal niemand het meer te horen krijgen. De last van wat zijn zoon eventueel gedaan heeft, draagt hij nu niet meer op zn schouders. Zo iemand wens je niet dood... Die wens je nog een leven toe met veel schuldgevoel, rotgevoel en ellende. Althans, zo denk ik erover.
Precies! Ik vond die man niet echt geloofwaardig overkomen - en z'n vrouw vond ik ook een vreemd figuur.
ja het staat ook op nu.nl het is wel echt waar, maar ben het ermee eens dat hij te vroeg is gestorven, ook als hij heeft meegeholpen aan het verdoezelen van bewijs etc. dan neemt hij een geheim mee zijn graf in, de waarheid, en de waarheid is het enige dat de ouders van dat vermoorde meisje nog willen, voor de rest is het toch al te laat
Wie weet krijgt Joran door het verdriet om zijn vaders dood wel een soort van wroeging en besluit ie es eerlijk te zijn??? Of geloof ik dan in sprookjes?
Tijd zal het leren. Ik geloof alleen niet dat als die man er iets mee te maken heeft dat hij schuldgevoel zal hebben. Dan ben je ziek. En hij zal zich bij leven niet shuldig voelen over de zaak en bij de dood ook niet.
Ik denk t laatste, sorry Ik probeer nooit snel conclusies te trekken over mensen, maar wat ik toen op tv heb gezien bij die Joran en al die geheime opnames. Tja...ik vind het een verschrikkelijk misselijkmakend ventje. Ik hou altijd het gevoel dat hij heeft gelogen. Zo iemand zal waarschijnlijk nooit wroeging krijgen ben ik bang.