Zag de krant van gister (lokale krant) en er zijn hier in 1 week 4 tweelingen geboren en nog een tweeling eind vorige maand. Ze liggen nu allemaal nog in het ziekenhuis in Meppel zie link: Record aan tweelingen in Diaconessenhuis Meppel - Drenthe - Dagblad van het Noorden- Vond het erg bijzonder
hoi ellen, ja ik zag het ook, het stond zelfs in de telegraaf met foto van moeder en kids erbij. wel grappig, moeders waren 23 maart uitgerekend, dat ben ik ook van onze 2e spruit.
Goh grappig mijn ouders werken in Meppel in het ZH Ik ben geboren in Meppel maar woon nu in Friesland
Leuk om te lezen. Toen mijn jongens in het ziekenhuis lagen, lagen daar ook 5 tweelingen. Was voor de verpleegkundigen ook wel bijzonder.
@zonnetjes ik had het gelezen in de meppeler courant maar raar maar waar stond het niet op de site. terwijl het voorpagina nieuws was haha!!! @mamarianne @ kikker2 Op welke afdeling werken jouw ouders en de man van kikker2? Grappig! @jada08 ook zoveel? Ik vind het echt wel heel bijzonder ja. want tweelingen zijn ook nog steeds flink in de minderheid.