'Vader Joran van der Sloot overleden'

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by upc, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

En toch hoor je wel eens anders.

Mijn stiefopa heeft op jongere leeftijd verschrikkelijke dingen uitgehaald. Op zijn sterfbed heeft hij uiteindelijk toegegeven.

Ik heb me wel altijd afgevraagd of hij dit heeft gedaan, omdat hij zich echt schuldig voelde of omdat hij zo dacht met een schoon geweten te kunnen gaan 'hemelen'.

Maar het komt voor dat mensen iets gruwelijks hebben gedaan en er toch op oudere leeftijd spijt van krijgen.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat mijn eerste reactie was...

hoezo moet ik dat weten. toen mijn moeder stierf die 53 was kwam dat ook niet op het nieuws. terwijl voor mij de wereld wel degelijk verging.maar omdat zijn zoon iemand om zeep geholpen heeft is het ineens groot nieuws?

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

Hmmm.. Ja... Daar zeg je me wat!

4. Aura

Aura Niet meer actief

Tja lullig.....Tuurlijk is 57 te jong...maar 18 al helemaal.....
    Als hij had willen spreken had hij het allang wel gedaan.....

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

ALS hij schuldig is, is het wel goed dat hij nu ook eens voelt hoe het is om een dierbare te verliezen!
    Verder is het gewoon erg voor hem, volgens mij was zijn vader zijn steun en toeverlaat. En inderdaad, volgens mij zal de waarheid nu nooit meer boven water komen..

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ben ik het helemaal mee eens. Pas in me omgeving nog iemand van 23 jaar gestorven. Voor die meid is haar hele leve bij wijze van naar de klote. Maar dat staat ook niet in het nieuws!

Snap ook niet waarom dit zo groot nieuws moet zijn.

7. Aura

Aura Niet meer actief

Nou ik snap wel dat het groot nieuws is.....iedereen kent die man en zijn rare fratsen en zijn idiote zoon.....
    Dat is nou eenmaal het nieuws. Tuurlijk als iemand in je omgeving overlijd is het verschrikkelijk voor jezelf en vergaat jouw wereld.....maar het is niet geheel reeel dat dat vb. op het rtl nieuws komt hoe graag je dat miss. ook zou willen.

Van mij verdient heel deze man ook niet al die aandacht daar niet van, maar snap wel dat het groot nieuws is......

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is nu eenmaal met mensen die op 1 of andere manier 'bekend' zijn.
    Alles wat hun overkomt wordt in de media bekend gemaakt.

Overlijden, zwangerschap, huwelijk en zelfs als de hak van Yolanthe afbreekt op de rode loper zul je zien dat er een foto van in de story staat.

Maar ik snap wel dat je het zo voelt hoor.

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Hij verdient die aandacht niet,maar het is en blijft een groot persoonlijk drama als iemand op die leeftijd overlijdt.
    Beroemd (of berucht) of niet.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

te jong in leeftijd. te vroeg voor de waarheid.

een overlijden is nooit leuk maarja hij neem een geheim mee het graf in. ik weet niet of ik er medelijden meer kan hebben.
    meneer joran weet hoe zijn pappie is overleden en waar zijn pappie is hij heeft afscheid kunnen nemen

de ouders van nathalie holloway niet

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zat net te kijken naar Hart van Nederland en zag dat Peter R. de Vries aan het woord was. Hij zei iets van dat hij bijna wel zeker weet dat hij een geheim zijn graf inneemt.
    Vind het eerlijk gezegd nogal ongepast om het daar nu over te hebben. Zijn familie rouwt en als eerste word er weer aan het hele Holloway gebeuren gedacht. Van der Sloot mag dan misschien wel niet helemaal zuiver zijn, maar het zijn ook mensen. Laat ze nu toch eerst rouwen en dat er dan pas dat soort uitspraken gedaan worden.....

RIP! Veel te jong!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het is voor niemand leuk om zijn vader te verliezen...

En ik geloof pas dat hij haar echt vermoord heeft op de dag dat daar bewijs voor komt...drugs lijkt mij eerder een oorzaak...

En ook al zou hij er wel wat mee te maken hebben...dan nog wens ik iemand anders het verlies van een dierbare niet toe...dan ben je net zo erg als zo iemand!

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn. Het dorp waar hij vandaan komt...kom ik ook vandaan en dankzij hem is er nooit een weg gekomen die er echt had moeten komen in dat dorp. Indirect daardoor zijn er verschillende jonge mensen om het leven gekomen doordat ze aangereden zijn. Hij wilde een groot stuk land niet verkopen aan de gemeente en zodoende is die weg er nooit gekomen.
    En dan ook nog de twijfel of hij er iets mee te maken heeft waar zijn zoon van verdacht wordt....ik weet t niet...Dus tja om eerlijk te zijn...

En nee het is niet gaaf om je vader te moeten verliezen, helaas weet ik er alles van...

14. msu973

msu973 Lid

Apr 2, 2009
    53
    0
    0
    Het lijkt me vreselijk als je vader overlijd, wie je ook bent..
    Maarreh, mocht Joran inderdaad medeplichtig zijn aan de moord op het meisje en zijn vader wist het.....dan heeft hij nu twee mensen de dood ingejaagd.....Dan is die grote bek wel snel over neem ik aan......
    Ik sta dus in dubio: aan de ene kant denk ik: je krijgt wat hebt verdiend (alhoewel zijn vader vast ook vrienden en kennissen heeft voor wie dit vreselijk moet zijn) aan de andere kant verliest een jongen zijn vader....

15. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    als zijn vader wel meer van de dood van haar afweet of hem geholpen heeft of wat dan ook vind ik het helemaal niet te vroeg,
    eerder te laat!
    en dat ie een geheim ze graf heeft mee ingenomen, die had ie ander ook wel meegenomen als ie 80 was geworden want ik denk niet dat ie ooit ze zoon had veraden.

ik denk ook dat zij is overleden aan drugs (die hij denk ik ook in haar drankje heeft gedaan) maar joran heeft wel haar lijk weggemoffelt dus ja, hij had ook een ambulance kennen bellen, en dat had ze vader hem ook wel kennen vertellen natuurlijk als hij die heeft opgebelt om te helpen.

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Is hij nu eigenlijk al begraven? Ik neem aan van wel aangezien het nu al 27 februari is, maar je leest er niks over op internet. Zal vast allemaal wel in het geheim gebeurd zijn???

Share This Page