Bedankt meiden. Ik voel me verdoofd. Het leven is even niet leuk. Al geniet ik van mn kinderen, dit is zo verdrietig
Ow mennn, hoe heftig kan je het hebben. Mijn moeder heeft borstkanker en is net geopereerd. Ook met uitzaaiing naar de lymfeklier. Heel heftig proces. Dat vind ik all met 1 ouder, laat staan wat jij doormaakt met twee. Verschrikkelijk. Geen woorden kunnen dat goed beschrijven. Heel veel sterkte en je mag me altijd PB-en.
Sterkte. Mijn ouders zijn helaas ook beiden al overleden aan de ziekte 56 en 58 jaar) Mijn vader 2,5 jaar terug vlak voor de eerste verjaardag van mijn dochter en mijn moeder bijna 5 maanden terug een maand voor de uitgerekende datum van mijn zoontje. Pb staat open.
Dat is echt piepnieuws... Ik wil jou en je familie heel veel sterkte toe wensen in deze moeilijke tijd! Ik hoop dat ze je vader lang kunnen begeleiden in zijn proces en dat hij nog een mooie periode tegemoet kan gaan (want ik neem aan dat die vorm niet schoon te krijgen is?). Bij je moeder hoop ik dat ze haar met de juiste behandeling weer schoon kunnen krijgen. Ik hoop dat jullie ondanks alle narigheid toch een mooie periode samen kunnen beleven
Ik weet ook wat het is. Vorig jaar mijn vader verloren aan die k*tziekte en mijn moeder kreeg 4,5 jaar geleden longkanker, maar de chemo's en bestralingen hebben destijds goed geholpen en het gaat goed met haar nu gelukkig. Ik wens je heel veel sterkte ts. Dat is behoorlijk klote allemaal!
Vreselijk dat er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Echt afschuwelijk. Ik wil de andere dames ook veel sterkte wensen. En ik vind het heel erg fijn dat jullie meeleven.
Klopt, mijn vader kan niet genezen. Ik hoop mijn moeder wel. We leven met de dag. Maar ik moet even een nieuwe modus zoeken om hiermee om te gaan. Bedankt voor alle mooie lieve reacties. Dat doet me goed