Heel veel sterkte gewenst, ik weet helaas ook hoe het voelt. Vorige week mn lieve schoonmoeder haar uitvaart gehad. Ook kanker. 3 maanden tijd en ze was weg. Er was nog wel behandeling mogelijk zeiden ze in het begin. Maar daar heb ik nooit in geloofd. Het zat bij haar al overal door haar hele lichaam. Zelf hadden wij sterk het gevoel, dat de dokteren dat ook zeiden, zodat ze toch nog het gevoel had dat ze ergens voor kon vechten. 3 maanden is echt niets, heel heftig, en ze takelde zo hard af er was niets meer over van haar, verschrikkelijk, niets meer zelf kunnen en niet meer uit bed kunnen op het laatst. Brrrr je gunt het echt niemand. Hoe zwaar het nieuws ook is, probeer ondanks het verdriet en de boosheid te genieten van elkaar, hoe gek dat ook klinkt, wij hebben ondanks alles toch een mooie 3 maanden met haar mogen hebben. Zij was ook nog zo jong..
Ik kan met je meevoelen. In korte tijd kreeg mijn pleegmoeder borstkanker, maar Pleegzus (even oud als ik) borstkanker en mijn andere Pleegzus bleek een uitgezaaid (ongeneeslijk) melanoom te hebben. In al die hectiek kreeg mijn pleegvader een ontsteking aan z'n hart en was in 1 klap zwaar hartpatiënt. Maar puntje bij paaltje blijkt een mens sterker dan je denkt. Hou goede moed!!! Heel veel sterkte met alles. Hopelijk valt het mee bij je moeder en houdt de CLL van je vader zich een beetje rustig.
Heel vee sterkte!!! Ik weet helaas hoe je, je voelt ik was net een paar daagjes 10 toen mijn vader was overleden aan maagkanker. En precies 4 maanden na mijn vader ook op mijn 10 de dus mijn moeder ook aan kanker..
Ontzettend bedankt voor alle reacties. Vandaag uitslagen. Het is uitgezaaid naar haar lymfeklieren. Morgen gaat ze door de scan en donderdag krijgen we een behandelplan. Er lopen allerlei emoties door elkaar heen. Mijn beide ouders. Wat een ellende
Mammie 1982: dikke knuffel voor jullie , ik ga hopen en duimen dat het plan zijn werk doet . En laat voor al je tranen gaan meis . Doen wij ook alleen niet waar mijn ouders bij zijn .
Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Voor jou is het vreselijk maar voor je ouders lijkt mij dit ook heel moeilijk; Normaal steunt de een de ander en blijf je sterk. En nu moet je beiden vechten. Dit is echt afschuwelijk.
Wat vreselijk! Heel veel sterkte! Ook sterkte voor alle anderen die dit mee hebben gemaakt (de afgelopen tijd)!
Heel veel sterkte voor de komende zware periode. Het blijft een k**ziekte. Hier hebben beide ouders ook al kanker gehad. Ze hebben het wel overleefd maar het is en blijft ontzettend zwaar! Veel moed en doorzettingsvermogen gewenst!