Hallo ik zag vandaag in de winkel heerlijke lange vesten alleen waar draag je zoiets? voor binnen is het te groot en voor buiten is het te koud en staat dat niet raar dan?
Ja ik weet het niet zo met die dingen. Ik zie ze wel eens lopen, met zo'n lang vest onder de jas uit. Ik vind het er echt niet uit zien 🙈 Ik zou ze voor binnen lekker dragen. En meer niet.
ik draag 'm vooral binnen, ipv een trui. Ik vind het persoonlijk lekker zitten hoor, niet te groot. Maar als ik naar buiten ga dan kan ik er geen jas overheen doen want dat ziet er niet uit. Ik draag er dan een omslagdoek / poncho achtig ding overheen, dan kan het nog wel vind ik.
Ik wil je niet op kosten jagen, maar.... ik draag ze onder mijn lange winterjas. Ik voel me dan net een mummy, heerlijk als je in de winter op de bus moet wachten
Ik draag ze ook buiten, als het koud is onder mijn jas. Pech voor de mensen die het er niet vinden uitzien 😏
Als kamerjas. Maar ik heb ook een lange jas, dus zou ik ze ook buiten dragen. Het is echt onwijs fijn om lange jassen te hebben. Ik vind ze leuker staan dan korte daarom zijn mijn zomerjasjes ook vaak lang.
Hoe het er uit ziet met mijn jas er overheen, boeit me niet. Het zit lekker en is lekker warm, dus ik draag ze gewoon. En ga dan dat lekker warme vest echt niet uitdoen als ik naar buiten moet...
Ik draag ze binnen, open, en in tussen weer ook buiten zonder jas. Als het dichte jassen weer is doe ik 'm uit en jas aan.
Ik draag ze voornamelijk binnen. Naar buiten is een winterjas voldoende. Maar als het echt ijskoud is (met sneeuw ect) dan draag ik het onder mijn winterjas, het maakt mij niet uit wat mensen ervan vinden als ik mij er prettig in voel, wie zijn andere dan om te oordelen
Ik trek ze gewoon aan onder mijn jas. Heerlijk warm en maakt me verser niet zo veel uit wat andere er van vinden. Trek hem echt niet uit om ff naat de supermarkt te gaan of een blokje om met mijn dochter.