We hebben een prachtig taarten topic maar dat is niet helemaal mijn ding. En er zullen vast meer met mij zijn. Ik bak graag, brood, taart (geen fondant dingen) ander soort geval zeg maar. En vroeg er af of er meer liefhebbers daar voor zijn. Bijvoorbeeld. Zelf gemaakte oreo koekjes, scones, cinamunbuns, zelf gemaakte soezen, verschillende soorten taart. Dacht misschien is het leuk om tips te delen enzo. Ik maak altijd alles helemaal zelf, niets voor verpakt. Laatst maakte ik een aardbeien taarten met vanille mascarpone crème
Leuk! Mijn favoriet is tot nu toe vlaaideeg met banketbakkersroom en aardbeien. Soms doe ik er nog een laagje aardbeienkwart tussen. Zo lekker fris! Uiteraard alles zelfgemaakt.
Ik maak wel eens een appelkruimelplaatkoek. Daar zit naast zelfrijzend bakmeel, ook havermout in. Dat maakt het lekker krokant.
Klinkt goed dames! Ik heb binnenkort een feestje en daarvoor heb ik beloofd deze te gaan maken. (Recept staat onder het artikel) DishTales | Meet Menno de Koning | Caramel Drip Cake Recipe Hij word wel wat minder uitbundig en minder hoog omdat ik hem nog moet vervoeren
Verder bak ik eigenlijk van alles. Zandkoekjes en cake (in verschillende smaken) zijn hier favoriet. De cake maak ik altijd met poedersuiker.
Leuk! Ik volg ook even. Elk weekend bak ik wat zelf, maar wel de gezonde dingen. Zoals de baksels van de smakelijck kookboeken. De jam kruimel koeken en appel kruimel taartjes zijn favoriet.
Ik ben ook steeds meer aan het bakken. Veel verschillende dingen. Laatste baksel was een spekkoek. Enigste wat ik niet (graag) maak is cake. Ik maak de moeilijkste dingen, maar cake.. Dat is niet voor mij weggelegd..