Vader laat kind (1) achter in auto parkeergarage

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Appletree, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als dat mijn vriend was had ik hem ontslagen...

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Bizar zeg...

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Je zou toch denken dat het inmiddels algemeen bekend is dat zoiets echt verstandig is...

5. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Weer 1 met zijn verstand in zijn kontzak. Bah. Gelukkig goed afgekomen.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik weet niet wat voor relatie jij met je vriend hebt, maar 'ontslaan' is een beetje vreemd? :D

Ik vind dat er te weinig informatie in het bericht staat om meteen conclusies te trekken. Meestal gebeuren dit soort dingen, wanneer een ouder te veel aan zijn/haar hoofd heeft en met een slapend kind achterin, waarbij de ouder diep in gedachten verzonken is en zich niet beseft dat er nog eentje achterin ligt, die er ook uit moet...

Ik denk dat de kans, dat de vader het kind bewust achterliet, wel heel erg klein is. Hij zal zelf ook wel geschrokken zijn. Gelukkig is het goed afgelopen.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ik weet het niet... ik weet dat veel mensen niet zo denken als de gemiddelde mensen.... vind het maar raar...
    en ontslaan... hahaha :D made my day!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat was ook mijn gedachte.. beetje te vaag bericht.

9. Celes

Celes Lid

10 nov 2015
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het niet. Ik vind het al erg als ik sochtends net alles in mijn auto heb staan, 3 tassen jas etc. De maxicosi heb vastgeklikt, dat ik dan naderhand denk ben nog wat vergeten. Ik vind het dan al erg als mijn auto voor de deur staat en ik even naar binnen ga om mn bril te pakken. En dat is nog geen 30 sec:D

Deel Deze Pagina