Wij zijn er nog nooit geweest nu zat er bij NS boekje 2=1 bon, dus nu willen we eigenlijk wel een keer gaan. Is het een leuk park?
Wij gaan er regelmatig heen. Leuk park! Het berenbos wordt alleen momenteel verbouwd (zou bijna klaar moeten zijn of helemaal) waardoor je goed moet opletten met de looproute. Anders mis je het stuk met de ijsberen, pinguins, en olifanten.
Heel leuk park, neem wel droge kleren mee voor de kinderen, in ravotapia is ook water waar ze mee/in kunnen spelen! Berenbos is geloof ik vorige week weer geopend (dacht ik meegekregen te hebben). Mocht je naar bamboo Bill kijken op tv (de kinderen dan ) daar vind je hem terug!
Is hier op nog geen 10 minuten rijden! Berenbos was geloof ik af. Leuk park! Maar wij zijn gek op dierentuinen. Enige park waar ik nog nooit geweest ben is het berenbos. Tip! Rechts naast de ingang zit hun parkeerterein. Ga je door de slagbomen. Links naast de ingang zit een restaurant met een heeeeeeeeeeel groot parkeerterein waar je gratis kunt parkeren. ( als de andere bezoekers je niet voor zijn) Het begint al met de ringstaartmaki's die nog voor de ingang zitten. Als we niet naar binnen gaan maar gewoon langslopen ga ik er altijd even heen. Dan pluk ik wat bladeren hier of daar en dan komen de uitgestoken handjes door de tralies! ( je mag ze niet voeren maar paar bladeren die ze zelf ook eten kan ik nooit weerstaan, vooral niet omdat ze het zo netjes aanpakken hihi)
Ik vind het een leuke dierentuin. Berenbos, maar ook de zeeleeuwenshow is leuk. En er is ook een grote overdekte speeltuin, met restaurant. Als het bijv. regent kunnen kinderen zich daar ook lang vermaken! (bij droog weer natuurlijk ook)
Wij zijn er een hele dag geweest en voor mijn gevoel nog niet alles gezien. Ik vond het een super park