Vader op datingsite, wel nog getrouwd!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dames, moet het ècht effe van mij af schrijven...

Ik zit dus op datingsite Twoo (weet niet of ze dat in NL ook hebben). Bij kennissen komen zo mensen te staan die je als contactpersoon in je mail hebt, en die ook twoo hebben.

Wie vond ik daar tussen... Mijn papa... Via gsm kon ik niet op zijn profiel dus ben ik vandaag toch eens op pc geweest en zo op zijn profiel gaan kijken.

Staat ie op als 45 jaar (hij is er pas 56 geworden) en als single, wonende in de stad waar ie werkt, en niet waar ie eigenlijk woont. Wel dat ie een huis heeft, maar niet dat ie daar eigenlijk met mijn moeder woont.

Ik heb heb na even twijfelen een sms gestuurd met de vraag waarom ie op een datingsite staat als 45-jarige single en op zoek is naar vrouwen tussen 24 en 40?! Zegt ie dat ie eens wou weten wat dat was, en dat ie nu toch tijd had (hij is bezig met opzegtermijn op het werk, hij gaat over naar een ander bedrijf in juli).

Dus ik antwoord van ja, dus dan maar daten? En toen zegt ie dat ie gewoon benieuwd was naar wat voor mensen daar op zitten, en of ik hier (!) ook op zit. Ik zeg dus van wel, en dat op een datingsite doorgaans mensen op zitten die dus willen daten (logica) en dat je daar niet op gaat "omdat je je verveelt" (mijn idee, en zeker dan niet als single ook nog terwijl je al ruim 30j getrouwd bent)

Krijg ik antwoord van "zie maar hoeveel er willen chatten" (stond op 3 of zoiets, bezoekers van laatste maand) maar mijn staat ook op 0 meestal, omdat ik die bezoekers regelmatig wis (anders moet ik betalen als ik er meer dan 3 wil zien ;) ) Dus dat stuurde ik ook, dat je dat zelf kan wissen en dat bij mij op 0 staat terwijl er misschien al 300 geweest zijn op 2 weken tijd.

En sindsdien krijg ik geen antwoord meer.

Wat moet ik nu hiermee? Hem ultimatum stellen? Dat ik om 17u naar mama bel en dat ie tot dan de tijd heeft om haar zelf te bellen en uit te leggen, dat ik het anders doe ? Of gewoon laten en ... weet ik veel?

Pfffff !!! Kan iemand mij tips of zo geven, ik weet het gewoon niet meer...

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ooh dat is vreemd..
    Ik denk dat ik nog eens met mijn vader zou praten wat hij wil en of zn vrouw ervan weet.

Maar erg lastig!!!

3. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei lastig dit. Ik vraag me echt af of je moeder hier wel vanaf weet. Waarom zou je vader zijn leeftijd gaan veranderen als hij alleen maar wil weten wat het is?! volgens mij zit er meer achter.
    Sterkte ermee.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Vind de confrontatie nogal moeilijk.. Hij is sowieso nooit echt een gevoelsprater geweest. En aangezien hij zich als single op zet, lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat mijn moeder daarmee akkoord zou gaan.

Vorige week kwam het nog ter sprake toen ik erover bezig was dat ik aan 't daten was met mannen die ik via Twoo leerde kennen. Hij zat daar bij maar heeft er niet op gereageerd. Had toen al eens gekeken hoe hij zou doen, of hij wat zou zeggen of niet. Maar er kwam niks en even erna was ie ook weg (naar buiten of iets, weet het niet juist meer).

Dus lijkt me niet dat zij er wat van weet, anders had zij er toen ook wat over gezegd lijkt me.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja dat lijkt me dus ook :(

Vind het echt moeilijk, het lijkt me helemaal geen type om zoiets te doen. Maar waarom zou hij dan zo liegen over zijn echte identiteit... Als het is uit verveling (wat ik sowieso al vreemd vind) dan zou je toch zeker denken dat je dan tenminste je echte profiel schetst en niet een ander.

Hij heeft zelfs zijn tekstje veranderd (dat heb ik niet eens gedaan! bij mij staat enkel de standaard tekst van "is op zoek naar mannen tussen 26 & 30 jaar" bv.)

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zou ik nu gewoon ultimatum stellen dan? Dat ik het m'n mama sowieso straks vertel, als hij het niet gedaan heeft? Ondanks dat er een mogelijkheid is dat er een hoop kapot zou gaan?

Langs 1 kant heb ik liever dat alles zo blijft zoals het is, maar langs de andere kant, ik kan niet leven met zo'n geheim (of ie nu wel of niet effectief aan het daten is). En moest ik haar zijn, en als ik wist dat mijn dochter het wel al een tijd weet (moest het later toch ooit uitkomen) dat zou ik nog erger vinden.. In een relatie moet je gewoon eerlijk zijn vind ik. En vind dat ook mijn mama recht heeft op die waarheid, nu ik weet dat er blijkbaar iets niet juist is. Ook al zou het veel kapot maken misschien... Wat ik natuurlijk niet hoop :( Pffff vind het echt moeilijk.. Voel me zo rot :(

7. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik zou hem een ultimatum stellen.

Ik heb dan geen partner, maar als mijn oudste dochter dit zou verzwijgen en ik kom er later toch achter, zou ik het best erg vinden. Niet dat ik boos wordt op mijn dochter, want vader is hier de boosdoener, maar ik zou wel verwachten dat ze het zou vertellen.

Sterkte in ieder geval :cool:

Edit: Trouwens, als het niks voorstelt zoals je vader zegt, mag je moeder het gerust weten toch?????:D

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik zal echt zeggen dat ie vandaag tijd heeft het bij je moeder te melden en je het anders zelf doet..
    Anders zal ik naar hem toegaan en er met hem overpraten.. Lastig! Succes meid.

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en hield in eerste instantie mijn mond. Vond het iets tussen mijn ouders, wist immers niet wat mijn moeder wel of niet wist.

Op een gegeven moment liep het vreselijk uit de hand, hij had afspraakjes met diverse vrouwen en is naar alle waarschijnlijkheid ook vreemd gegaan. Toen heb ik mijn ouders er mee geconfronteerd en mijn moeder wist dus van niks. Het leidde bijna tot een scheiding maar ze zijn er met veel therapie weer bovenop gekomen.

Tijdens de confrontatie bleef hij overigens glashard ontkennen. Het heeft me jaren gekost om mijn vader te vergeven. Dat stomme internet ook af en toe.

Wil je veel sterkte wensen, als je het naast je neer kunt leggen en de confrontatie niet aan wil gaan zul je achter je keuze moeten blijven staan om je er dan ook niet meer mee te bemoeien. Persoonlijk zou ik het gewoon zo snel mogelijk opgooien bij je vader en moeder (als jullie met z'n drieën bij elkaar zijn). Ik had er spijt van dat ik het niet eerder had gedaan.

10. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het bij één van mijn ouders zou zien, zou ik diegene eerst zelf de kans geven om er wat van te zeggen.

Ouders mogen niet van jou verwachten dat jij met zo'n geheim blijft zitten, dus wat je ook doet, voel je niet schuldig.

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Er staat in je openingstitel '' wel nog getrouwd ''

Wat betekent dit precies? Willen ze gaan scheiden? Zo ja, dan vind ik het zijn eigen prive om op een datingsite te gaan hoor. Is dan geen verantwoording schuldig aan jou vind ik.

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Lastige situatie... ik heb in een soortgelijke situatie gezeten.

Ik zou hem een ultimatum stellen. Je moeder verdient dit niet, niemand trouwens. Als is het maar ontschuldig in het begin, het kan vlug uit de hand lopen. Ik zou hem een ultimatum stellen, vertelt hij het niet, dan moet je hier mee naar je moeder gaan. Ik denk als vrouw dat je dit moet weten, ook al zal het haar veel pijn doen. Wat als het uit de hand loopt en je vader maakt afspraakjes of bedriegt je moeder? Als ze dan zal te weten komen dat jij het van in het begin wist denk ik dat ze dit niet zal apprecieren. Het is geen overspel, maar persoonlijk vind ik dit niet correct.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nee nee, ze zijn gelukkig getrouwd voor zover ik weet :) Is misschien verkeerd gezet, is omdat ie single op zet terwijl ie wel getrouwd is.

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja dat lijkt me ook, als het echt onschuldig zou zijn, dan kan er nergens een probleem zijn om het aan haar ook te vertellen. Hij kan nl. ook op haar fb en zo dus op dat vlak hebben ze ook geen geheimen zeg maar.

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Oh oke sorry! Ik las het idd als, op datingsite maar nog wel getrouwd.

Maar dan zou ik idd ook eens even gaan praten met je vader, en hem voor 2 keuzes stellen, of hij gaat het eerlijk opbiechten, of jij doet het zelf.

Sterkte ermee!

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik zou geen ultimatum stellen,(zeker niet als er nog helemaal geen sprake is geweest van een date die heeft plaatsgevonden en het alleen bij chatten blijft.) maar gewoon even rustig gaan praten met je moeder. Ik denk dat je meer bereikt door haar voorzichtig te vertellen wat er speelt en dat dit een signaal kan zijn dat je vader misschien niet gelukkig is in zijn huwelijk of niet lekker in zijn vel zit (ook al laat hij dat niet merken)en ze daar met elkaar voor om de tafel moeten zitten. Ik denk niet dat hij het gedwongen wel zou gaan vertellen, dus hem nu gaan verplichten het op te biechten is nu meer een kat in het nauw drijven. en een kat in het nauw maakt rare sprongen, wie weet escaleert het dan helemaal.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Had op mijn laatste sms van half 2 geen antwoord meer gekregen (over de aantal bezoekers die je kan wissen). Dus heb ik hem net gestuurd dat ik mama om 17u zou bellen, dat als ze dan nog niks van hem wist, dat ik het haar dan zou zeggen. Krijg ik nu wel onmiddellijk antwoord (?) en zegt ie dat hij het wel zal zeggen, als ie thuis is. Hij is gewoonlijk rond 17u45 thuis. Dus ga ik mama rond 19u bellen, dan heeft ie tijd genoeg gehad denk ik.

Glimworm: kan wel zijn wat je zegt. Heb het nu pas gelezen (nadat ik al verzonden heb dus). Hoop dat ie het wel gaat zeggen. Want als er echt niks aan de hand is, dan zou hij daar geen problemen mee mogen hebben. En ben bang dat als ik geen ultimatum zou stellen, dat het er nooit zou uitkomen en dan zit ik hier over 6m of zo nog steeds te schrijven dat ik er niet van zou slapen of zo... Vandaar. Aangezien hij niet heel spraakzaam is meestal, helpt dit misschien net wel? Geen idee, zal het straks zien... of ja, horen.

Hoop heel hard dat het gewoon niks is. Maar ja , zoals nog iemand zei, het begint met "onschuldig" aanmelden en chatten, wie weet krijgt ie achteraf toch de verleiding om af te spreken en er zitten zat vrouwen op die puur seks willen daar. Kameraad van mij is 43 en zit er ook op, en die krijgt regelmatig aanbiedingen. En als het voor 1x is, dan hoeven ze voor de rest toch niks van je te weten in principe.

18. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik denk dat je juist gehandeld hebt. Hopelijk vertelt hij het je moeder zelf. Hopelijk valt alles goed mee...

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hoop het ook... Vind zelf ook wel dat dit juist is. Hoe sneller zoiets aan het licht komt, hoe beter vind ik.. Hoe moeilijk ook...

Zal nadat ik haar vanavond gebeld heb, zal ik hier nog even schrijven wat er gezegd is geweest.

Hoop niet dat er dikke ruzie of zo van komt ...

20. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Vind ook dat je goed gehandeld hebt. En hoe rot en hard het ook klinkt, maar als er dikke ruzie van komt dan was dat blijkbaar nodig. Het is echt niet leuk maar soms gebeurt er iets heftigs om de band (tussen je vader en moeder) vervolgens te kunnen versterken.

Deel Deze Pagina