Vader op datingsite, wel nog getrouwd!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje, wat een situatie!!

Er is natuurlijk nóg een oplossing, maar die is wél erg confronterend... Maak een nepprofiel aan, stuur je vader een berichtje en kijk hoe hij daarop reageert... :)

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jeetje wat een ontdekking zeg! Sterkte meid! Ik denk dat je juist gehandeld hebt en ben benieuwd hoe het gaat aflopen..

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goed gedaan. Sterkte en hopelijk loopt het met een sisser af!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    kan je geen neprofiel aanmaken en eens kijken hoe hij "chat" ? eventueel een date maken. hij zou zich wel kapot schrikken als jij zijn date bent :p

5. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik zou ook gaan chatten met hem...

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Waauw, dat is wel heel heftig, zelf nep doen en er op af gaan.. Weet niet of ik dat durf joh :$ Zou het voor een ander wel durven uitzoeken maar weet niet of ik dat kan, zo bij m'n eigen vader... Is wel héél confronterend... Zou het wel kunnen voorstellen aan mama moest zij achteraf toch twijfelen of zo, als het je partner is dan is dat wel anders denk ik. Dan zou ik het wel nog doen denk ik. Maar m'n vader.. Weet het niet.. Wil denk ik niet weten wat ie allemaal tegen zo vrouwen zegt :s

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee dat zou mij ook te ver gaan, wie weet gaat hij allemaal vieze dingen zeggen, lijkt mij ook genant als dochterzijnde om dat van je eigen vader te lezen.

Lijkt mij overigens ook niet oke voor de band tussen jullie, want door dat kun je een behoorlijke afkeer gaan krijgen tegen je vader denk ik.

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja dat ook al.. en qua band: hij had 2m geleden of zoiets al eens mijn vertrouwen verknoeid. Niet op gebied van vreemdgaan maar hij werd heel boos op de kleine en sloeg hem toen opeens in zijn gezicht terwijl ik er bij was. Ben toen ook behoorlijk uitgevlogen en bij het minste wat nu de kleine wat begint te zagen of iets vervelender is waar hij bij is, maak ik me zorgen dat ie het misschien weer zou doen.

Ook al is het nog zo lang geleden en zijn we in tussentijd nog samen gaan paardrijden en zo, dat krijg ik niet uit mijn hoofd :(

Dit er nog eens bovenop maakt het er natuurlijk niet beter op. Qua afkeer begint het zo wel op te lopen natuurlijk.. Ook al is het mijn vader en is de kleine ondanks die slag wel nog steeds gek van 'm.

9. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ik mezelf ook niet aandoen. Lijkt me erg pijnlijk.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Misschien stom gedacht hoor.. Maar ik weet zeker dat je dat niet wil weten.

En nog iets anders.. Natuurlijk is je vader dat type niet.
    Niemands vader is het type om vreemd te gaan... Toch doen zoveel vaders het.
    Ben erg benieuwd wat de gevolgen van je acties gaan zijn eerlijk gezegd.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En dat heeft natuurlijk niks te maken met wel of niet op datingssites zitten.
    Enkel met jouw gevoel :)

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Wat bedoel je nu eigenlijk?

13. knap

knap Niet meer actief

Dit vind ik een lastige mijn eerste gedachten is dat het jou zaken niet zijn. maar je moeder is onschuldig hier in en zou een hint geven naar je moeder voor de rest moeten ze het samen uit zoeken.

Het is niet jou probleem. Hij is volwassen en mag doen en laten wat hij wilt. Als hij van je moeder af zou zijn en misschien weet ze er wel van je weet het niet.

Dus eigenlijk zeg ik het toch subtiel NIET mee BEMOEIEN.

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Denk dat je goed handelt meid. Sterkte ermee, het is nogal wat...

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hinten is nogal moeilijk in zo'n geval hé. Als je gaat vragen over of dat hij misschien daar ook op zit of zo, ze weet meteen dan dat er meer aan de hand is natuurlijk. Anders zou ik dat nl. ook niet vragen. Had het vorige week wel al wat laten vallen over dat ik er op zit en zo, terwijl hij er ook bij was, maar aan haar zag je echt niks (dat ze het bv zou weten) en hij zei ook niks er op dus ja.

Is niet van me nu te willen moeien, maar vind gewoon dat ze het recht heeft van het te weten. Het gaat tenslotte wel over mijn ouders en zou 't verschrikkelijk vinden om zoiets te moeten verzwijgen voor mijn moeder en elke keer als we daar zijn maar te moeten doen of er niks is, dat kan ik niet, ze zou sowieso merken als ik hem probeer te mijden.

Morgen zijn we weer daar dus zou hem sowieso alweer zien dan, moest ik niks zeggen.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dankje, het is idd niet leuk nee.. Ben best zenuwachtig al om dadelijk te bellen :( Hoop zo dat er niks meer aan de hand is pfff...

17. knap

knap Niet meer actief

#37 knap, 30 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2013

En toch zeg ik je niet mee bemoeien. En met een hint zou ik wat anders bedoelen dan die site laten op zoeken maar gewoon een hint mam let daar en daar een beetje op.

Weetje waarom ik zeg je er niet mee te moeten bemoeien omdat het hun pakkie aan is echt. Er komt veel ellende van je kan niet meer terug.
    En als het je echt dwars zit zeg je het tegen je moeder als je het niet voor je kunt houden. Ze kan wel eens heel anders reageren dan jij zult denken. ( ze zal misschien zelfs boos op je kunnen zijn) ervaring ervaring en ervaring. Daar spreek ik uit. Helaas.

Mijn vader ging vreemd met de buurvrouw. Nu mijn stiefmoeder al jaren.
    Mijn moeder had en relatie met een man die duidelijk loog ik op onderzoek uit. ( vertelde dat zijn dochter mariah carey!!! was verteld en ze was WOEST op me.)Telegraaf gebeld ect Waar bemoei jij je mee ik bepaal zelf wel mijn leven ect ect ect. Kortom ervaring.

Het lijkt nu net of ik veel mee gemaakt heb en helaas is dat ook zo:):) En dat stukje over mariah carey is echt waar. Niet te geloven wat voor leugenaars er op de wereld lopen.

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Goed gehandeld. Ik had idd hetzelfde gedaan.

Wat een situatie..... :$ Kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar geen ruzie van komt, dan zou ik mezelf helemaal zorgen gaan maken....

Succes en sterkte vanavond en morgen!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat kort door de bocht.
    DUs omdat ze bij jou belachelijk hebben gereageerd, moet een onschuldig iemand maar in een leugen blijven leven?

Ik snap de hele issue tegenwoordig met dit soort dingen niet hoor, hoe kun je nou zoiets weten en denken: Ach het is mijn zaak niet?
    Het zijn wel mijn ouders, dus als mijn vader zoiets uit zou vreten, dan heeft mijn moeder het volste recht om hier ook vanaf te weten.
    ( met issue bedoel ik, het niet zeggen van zoiets dergelijks. )
    Dus een nare leugen in stand houden is dan het beste om te doen?
    Zo fout!!!

20. knap

knap Niet meer actief

Heb je goed gelezen.????? Denk het niet.

Maar zeg het nu toch. Heb te veel ellende gewoon mee gemaakt om te zeggen dat je niet te actief hier in moet zijn als kind. Omdat het je ouders zijn. Ga je automatische een keuze maken voor de andere ouder en plaats jij je zelf tussen hun conflict want dat komt er uit eindelijk van. En durf nooit tegen mij te zeggen dat ik waarheden uit te weg gaat. Wat dat betreft ken jij mij niet echt! En zal je me ook niet leren kennen, maar ik zeg jou wel een ding. Te veel mee gemaakt, te veel tussen ouders gezeten om nu te weten wanneer ik me als kind ergens niet meer mee moet bemoeien! En weet je hoe dat heet (levenservaring).

Deel Deze Pagina