Vader op datingsite, wel nog getrouwd!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Jeetje , dat lijkt me echt niet fijn.
    sterkte ermee!

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    als je zegt van "hé, je moet daar en daar op letten" dan gaat ze toch ook vragen stellen? Kan ik het evengoed meteen vertellen want ze zou het sowieso raar vinden als ik opeens out of the blue ga zeggen dat ze op bepaalde dingen moet letten die mijn vader doet. Dan moei je je evenzeer vind ik. Hinten of rechtstreeks vertellen, het blijft "moeien". Hoewel het hier om mijn ouders gaat en niet om vrienden of buren o.i.d. dat vind ik ook anders. Wij zijn er ook bij betrokken in principe...

En thuis zijn ze niet van het verhalen verzinnen of extreem liegen, dus jouw verhaal zal hier normaal nooit zo voorkomen. Er zijn thuis bij mijn weten nooit leugens geweest. Als ze onder elkaar wat hadden dan lossen ze dat zelf wel op. Maar in dit geval, zij weet van niks, terwijl ze het wel zou moeten weten. Het is niet dat hij verhalen verzint naar haar toe, hij verzwijgt het gewoon.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dankje meid

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik ga niet tussen hen in staan hé. Ik vind gewoon dat mijn moeder het moet weten, hoe ze het verder oplossen dat is hun zaak. Maar ze moet het gewoon weten en als hij het niet zegt dan vind ik dat het mijn taak is om dat te zeggen.

En als je ruzie met een ander wil maken, doe dat dan met elkaar in een pb maar aub niet in een topic van een ander. Dankjewel

5. knap

knap Niet meer actief

Weet je ik kan best vel uit mijn woorden komen. En ik snap jouw situatie je voelt je verplicht iets te doen. En dat snap ik echt wel. Als het je echt zo dwars zit dan moet je er niet meer om heen draaien dan zie je van zelf wel hoe het gaat aflopen toch? En vertel je het haar. Zeg het wel tegen je vader vandaag nog. Dan kan hij nog een keuze maken om het zelf te vertellen. Dat lijkt me een betere oplossing dan hoef jij het uit eindelijk niet te doen. Maar dit zijn zulke lastige en vervelende dingen. Er komen vaak alleen maar verliezers uit voort. Ik wens je veel sterkte en vooral heel veel wijsheid toe. Dit kan jou vertrouwde wereldje op zijn kop zetten. Of niet. ?? Sterkte.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Niks zeggen hoor want twoo is helemaal geen dating site.
    Wij hebben ook twoo en dat is om nieuwe mensen te leren kennen, spelletjes te spelen en ALS je wilt KUN je een afspraak maken.
    Misschien zit hij daar voor spelletjes en veroorzaak jij drama in huis nee meid hou je er buiten dat is iets tussen je ouders.

7. knap

knap Niet meer actief

Ruzie? Verschil van mening en dat mag hopelijk toch wel?

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik zou hem ook een ultimatum geven!

Sterkte TS hoop dat het goed afloopt!

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Heb ergens al gezet dat ik hem een kans heb gegeven, nl. na zijn werk. Dadelijk bel ik mijn moeder om te zien of hij het verteld heeft of niet. Ik hoop natuurlijk van wel want heb liever dat ie het zelf doet natuurlijk...

En ruzie of meningsverschil, maakt niet uit, komt er allemaal zo lelijk uit.. Vandaar

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier op Twoo is het enige spel dat je kan spelen, mensen leuk vinden of niet :( geen andere spellen of zoiets. Is dat bij jullie dan anders misschien? Want hier is het echt wel voor contact met mensen.

En zou het minder erg vinden moest het gewoon zijn voor mensen te leren kennen. Maar het is omdat ie zijn leeftijd 11 jaar jonger zette, opzet als single ipv getrouwd e.d. Als je gewoon mensen wil leren kennen om bv. als koppel mee op uit te gaan, dan is dat anders natuurlijk. Maar hier lijkt het alsof ie bewust doet alsof ie single is. Snap je? Dat maakt het allemaal ingewikkelder. Moest hij zijn eigen leeftijd erop gezet hebben en ook dat ie getrouwd is, dan zou ik dat heel anders vinden.

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dit staat er trouwens als je de site opent:
    Welkom op Twoo.
    Het snelst groeiende netwerk om nieuwe mensen te leren kennen!

Dus echt wel om nieuwe contacten te leggen.

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik hou het niet meer.... Ik ga nu al bellen...

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou een beetje tijd kun je hem toch wel geven? Even wachten hoor.

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hij is waarschijnlijk toch al buiten nu dus ja. En mama moet dadelijk weer weg, ze heeft repetitie op dinsdagavond. Kan nog altijd vragen hoe laat ze morgen naar plantendag in de buurt gaan, dat ik zogezegd niet enkel voor dat bel..

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Niet zo´n goede timing om zoiets op te moeten biechten dan.

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk nogal wat dat je je vader alleen via de sms hierover hebt gesproken (veel dingen komen schriftelijk anders over, er zit geen emotie in) en je moeder dit via de telefoon vertellen als ze op het punt staat weg te gaan vind ik not done. Ik had mijn vader er zelf op aan gesproken en hem, mocht er echt wat zijn hem de tijd gegeven het zelf te vertellen en anders het persoonlijk mijn moeder verteld. Maar als jij hem bij contacten krijgt is dat andersom toch ook? Zou je vader dan echt zo dom zijn, als hij verkeerde bedoelingen had dit onder het oog van zijn dochter te doen? Ik denk dat hij dan wel een andere site had opgezocht wat wel echt bekend staat als datingsite eerlijk gezegd.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier staat op twoo is de leukste manier om nieuwe mensen in je buurt te leren kennen. Maak vrienden speel games of spreek misschien zelfs af.

Je KUNT er mensen leren kennen meid maar dat is misschien niet zijn bedoeling.

Ik zou echt niks zeggen als het niet goed gaat tussen je ouders bij wijze van is dat aan hun wat ze er mee doen. Ze hebben geen toestemming nodig van de kinderen.
    En dat hij een andere leeftijd heeft gezet kan ook zijn dat hij het niet eens serieus neemt en gewoon nieuwsgierig was naar twoo omdat jij er over zat te vertellen.

18. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    nou als jij er mee in je maag zit, moet je dat met je moeder kunnen bespreken vind ik. Ik ken de site niet, maar het voelt voor mij ook niet juist wat ik hier lees.

ben wel benieuwd hoe je moeder reageerde en of ze het inmiddels al wist van je pa.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dit dus, als je uit bent op een relatie schrijf je je toch in bij een echte datingsite?

Ik vrees dat je je nu een hoop ellende op je hals hebt gehaald,

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nee ik zit er nog maar pas op, dus ik zag toen al meteen dat hij al eerder lid was, niet dat hij zich naderhand pas had aangemeld.

En denk dat voor zoiets te vertellen nooit een goed moment is. En via sms omdat ik sowieso al niet echt goed kan praten met papa, mijn broers trouwens ook niet echt. Hij is gewoon niet zo'n prater en zou 't makkelijker ontwijken denk ik. Vandaar dat ik koos voor sms (het is sowieso wel confronterend).

Ik heb net met mama gebeld, heb eerst over morgen gepraat en toen gevraagd of ze al met papa gepraat had. Blijkbaar was die vandaag uitzonderlijk later thuis, wat ik dus niet wist. Maar heb haar dus gezegd dat ik hem ben tegengekomen op de datingsite en dat ik dat raar vond, uitgelegd dat ik hem gevraagd had waarom ed. Ze schrok wel en heeft me gevraagd om een link naar zijn profiel, ik had print screens gemaakt van zijn profiel en die heb ik haar dan doorgemaild.

Ze zal hem dadelijk wel nog zien en dan zal ze het hem zelf vragen. Heb haar uitgelegd dat ik liever had dat hij het zelf vertelde, dat ik dus ook nu pas belde omdat ik er vanuit ging dat hij op z'n normale tijd zou thuiskomen. Omdat ik er mij liever niet in meng en omdat het wat tussen hun is. Ze gaat dadelijk dus even zien of ie er zelf over begint en dan zou ze hem aan zijn oren trekken zei ze :) Denk niet dat ze er echt ruzie over gaan maken of zo, maar misschien straks wel nog een gesprek om alles uit te klaren. Hoe of wat dat weet ik niet maar ze zullen het er wel over hebben dan.

Ik zie hen morgen, zal wel meteen aan hen zien moest er wat zijn of niet. Hoop gewoon nog steeds dat ie echt geen flauw benul heeft van zo'n site.

En over games of niet, bij mij komt er dat echt niet op, heel raar. Maar hij zei zelf al dat het was omdat ie zich verveelde en om te zien wat voor volk er op zit op zoiets. Hij heeft geen spellen of zo vermeld.

Zullen zien... Ben wel al opgelucht dat ik het kwijt ben, de rest zal ik morgen dan wel horen denk ik.

Deel Deze Pagina