Vader op datingsite, wel nog getrouwd!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik vind het echt niet normaal meid dat jij je er nu in mengt zonder zeker te zijn van je zaak.

En twoo is GEEN dating site nogmaals.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat een lastige situatie maar het is duidelijk dat hij daar niet ingeschreven staat 'uit verveling' want dan had hij niet zijn leeftijd veranderd en ook niet single opgeschreven.
    Als dit mijn situatie zou zijn dan zou ik zeker een ultimatum aan je vader geven en als hij niks verteld het zelf doen, je kan je moeder anders toch ook niet meer recht aankijken als je haar ziet?

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Niet perse een hoop ellende denk ik. Als uiteindelijk blijkt dat het niet zijn bedoeling was voor te daten, dan is het allemaal snel uitgeklaard. Mama begrijpt ook wel dat ik zoiets liever vertel en dat ik ook wil dat zij het weet. Moest het dan niks zijn sja, ze weten wel dat ik dan bezorgd ben om hun. Ik zou 't vreselijk vinden moest het slecht gaan met hun. Moest er echt iets verkeerd zitten, dan weet zij dit nu tenminste ook en kunnen ze er tenslotte nog wat aan doen. Ze zijn anders ook altijd gelukkig samen dus zie niet in waarom dat nu niet meer opnieuw zou kunnen, of als er echt niks aan de hand is en hij zich vergist heeft, dan is er helemaal geen probleem. Ze zullen er wel uit raken, ze zijn lang genoeg al bij elkaar.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zonder er over te beginnen, kan ik toch nooit zeker zijn? En blijkbaar is dat hier wel voor dating, want hier staan (nogmaals) echt geen spellen bij :(

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd zeker omdat hij een link heeft met je contacten in je mail.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja inderdaad, zeker omdat ik er morgen weer een aantal uren bij zit. Ik kan dat niet, ze zou het sowieso merken want ik zou automatisch m'n vader mijden en als ik niet helemaal goed in m'n vel zit dan merkt ze dat ook meteen dus ze zou blijven doorvragen tot ik het uiteindelijk dan toch moet zeggen. En dan zouden mijn broers en schoonzus en de kindjes daar ook allemaal bij zitten en dat vind ik dan nog erger..

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo ben ik zelf ook, mijn moeder merkt ook altijd direct zoiets dus dan kun je het beter zeggen als je alleen met haar bent dan als iedereen erbij zit dat is voor iedereen zeer ongemakkelijk. Ik zal voor je duimen!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Is bij jullie ook gewoon twoo.com? Of twoo.nl? Dan kan ik eens kijken wat het verschil is want heb hier zitten zoeken maar kan het niet vinden. Wil het best eens nakijken hoor. Misschien dat het bij jullie anders is?

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Waarom zou hij dan over zijn leeftijd liegen en niet gewoon vermelden dat hij getrouwd is als hij er niets mee zou bedoelen?
    Als hij gewoon spellen speelt op die site zou hij daar niet over hoeven liegen lijkt mij?

Misschien had je nog wel even kunnen wachten met je moeder bellen. Hij had dit zelf 's avonds nog kunnen vertellen en dan had jij de volgende dag het aan je moeder kunnen navragen.

10. twinkle star

Ooit overna gedacht dat je nu twee mensen enorm gekwetst hebt? Misschien komen ze er samen uit maar hoe zullen ze nu naar jou kijken?

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja nu kunnen ze al praten voor iedereen er bij komt, wie weet is 't morgen al gewoon uitgeklaard en opgelost en merkt niemand er wat van. En ja, mama's zien alles hé :)

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Het kwaad is al geschied om het moment dat haar vader zich daar ingeschreven heeft helaas, denk dat haar moeder het 100 keer erger zal vinden als ze er ooit achter komt en weet dat haar dochter het al een hele tijd weet.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    als een bezorgde dochter die gaat voor eerlijkheid. Als ie echt verkeerde bedoelingen zou hebben, en mama komt er na een tijd pas achter, wetende dat ik het al die tijd al wist, DAT is pas erg. Ze weet het nu, hij weet dat ik het weet, en hij zal dadelijk zijn verantwoordelijkheid wel nemen en alles aan haar ook uitleggen. En is niet meteen dat ze nu gekwetst zijn (sowieso m'n vader al niet, als een verkeerd ging dan is hij het toch en niet ik?) en mama die wil gewoon nu zien wat hij zegt, als er niks is dan zal ze ook niet gekwetst zijn, hoogstens verbaasd.

Het kan niet zijn dat zoiets mijn fout is, omdat ik wel eerlijk wil zijn.

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja idd, dat dacht ik ook.

En over later bellen, als ik geweten had dat hij later thuis zou zijn dan had ik sowieso gewacht ja. Moest ik dan wachten tot morgen dan was het pas geweest als we daar zijn want zij zijn van 's ochtends 8u al het huis uit dus dan zou alles in 1x bij elkaar zijn. Zonder dat ik ze apart had kunnen aanspreken erover.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Twoo.com idd heb je smartphone? kijk bij je market daar staat het al meteen hoef je het niet eens voor te downloaden

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus. Het is niet TS haar schuld.

De verantwoordelijke is en blijft haar vader.

TS is gewoon eerlijk. Je kunt moeilijk van haar verwachten dat ze zoiets gaat verzwijgen. Dat doet meer kwaad dan goed in mijn ogen. Dan werkt ze mee aan het mogelijke bedrog door haar vader. En ik denk dat haar moeder dat haar moeilijk zal kunnen vergeven.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik zie het ja! Dit is wat op de site bij "about" staat:

Twoo - Leer nieuwe mensen kennen - Over ons

Maar er is wel een game op twoo, je kan bv. 2 personen aan elkaar linken (als je vindt dat ze matchen of niet), of je kan zelf aanduiden wie je leuk vind dmv "leuk, misschien, niet leuk" aan te duiden, of door ze een aantal sterren (1-5) te geven. Dus de games zijn (zo ver ik weet) enkel gericht op mensen leren kennen. Niet het soort games wat je op andere sites kan vinden (bv. kaarten met andere mensen of zo via zo'n openbaar forum)

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja dat vond ik dus ook.. Ik kan zoiets echt niet verbergen voor mijn moeder. Zou 't zelf ook niet willen moest mijn eigen partner (die ik niet heb, maar ooit) vreemd gaan en dat iedereen dat wist behalve ikzelf. Moest het echt zo zijn dan zou ik dat ook liever weten, ok dat doet pijn, maar doet nog altijd minder pijn dan na paar jaar er achter komen dat ie (eenmaal of meerdere keren) vreemd gegaan is, wetende dat er mensen zijn (die dan ook nog dicht bij je staan) die het wisten maar die hun mond hebben gehouden.

19. twinkle star

Ik ben het met je eens dat eerlijkheid heel belangrijk is. Zelf had ik het mijn moeder alleen persoonlijk verteld. Maar eerlijk zijn over iets wat niet is zoals het is noemen we hier stoken. Waarom zeggen dat hij op een datingsite ingeschreven staat als het niet echt een datingsite is? Ik heb de link gezien maar kom op, dat is toch geen datingsite waar mensen bewust opzoek zijn naar sexueel contact?!
    Dit is een site die notabene gelinkt is aan outlook. Als hij opzoek zou zijn naar een sexuele relatie zou hij toch wel een andere site uitzoeken?

En ja, dan vind ik het toch echt een heel ander verhaal. In dit geval had ik mijn vader er echt persoonlijk op aan gesproken zodat je kan zien hoe hij reageerd en het persoonlijk mijn moeder verteld. Je maakt er nu iets heel groots van wat ws helemaal niet zo is.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Datingsite is ook niet voor seks, maar om mensen te leren kennen, mogelijk een relatie. Er zitten idd rare mensen op die enkel voor seks komen. En wil niet zeggen omdat je zelf niet de intentie hebt om op zoek te gaan naar seks, dat je niet dergelijke aanbiedingen krijgt. Ik heb er ook al verschillende gehad intussen.

Is niet bedoeld om te stoken, helemaal niet, ik zou effe gaan stoken tussen m'n eigen ouders :( Ik ben gewoon ongerust, ook al is het dan geen "dating"site, het blijft er eentje om mensen te leren kennen. Plus hij liegt over zijn leeftijd en zijn burgerlijke staat. Dat vond ik veel erger dan het feit dat ie online staat. Moest ie over zijn leeftijd en zijn vrouw niet liegen dan vond ik dat heel anders.

Deel Deze Pagina