Ik vind dat ts het keurig doet! Menig zou gillend moeder hebben gebeld Zij Smst vader en geeft aan dat ze niet mee gaat doen in de leugen.. Ik vind het werkelijk netjes, beheerst en duidelijk!
Dat is een van de liefste reacties die ik kreeg! Bedankt !!! (ben er helemaal ontroerd door is sowieso al geen makkelijke situatie, vind moeilijk om me nu ook te moeten "verdedigen" zoiets tgo anderen. Dit maakt me wel blij, geeft toch aan dat ik toch wel juist handel, of dat ik in ieder geval niet alleen er zo over denk) Heel lief, dankjewel!
Met sex bedoel ik ook niet alleen de sex maar eerder de soort relatie. Als je opzoek bent naar zoiets zoek je dat toch op een andere site? Deze site komt me echt meer over als een site om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten in je omgeving. Maar niet alleen iemand van een andere sekse, ook van dezelfde om leuke dingen (vriendschappelijk) te ondernemen. Nouja goed, je hebt gedaan waar je je goed bij voelt, op een nette manier. Dan is het verder prima toch? Ik denk dat een ieder er anders op zou reageren. Zelf heb ik de afgelopen jaren geleerd eerst iets te laten bezinken omdat je anders uit emotie reageerd en je er vaak anders over denkt als alles een beetje gezakt is.
Dit is wat er staat: Het is aan jou Dus, wat wil je doen? Zoek je een lach? Een glimlach? Een portie positieve energie? Een goeie vriend? Of misschien zelfs een date? Het is aan jou! Het is dus niet persé een datingsite. Ik snap je zeker wel, ook omdat hij over diverse dingen gelogen heeft, maar misschien was een persoonlijk gesprek face to face eerst beter geweest. De toekomst zal het uitwijzen.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Sterkte met de situatie! En ik snap je reactie/handelen! Stel hij zou op hyves of facebook zitten (ook geen typische dating sites), maar zijn profiel invullen met een aanzienlijk lagere leeftijd en dat hij single is, zou ik ook zo mijn bedenkingen hebben en het ter sprake brengen.
Ja 't zou kunnen. Maar het is wel zo dat je bv. geen contact kan opnemen als 24-jarige als de ander bv. op zoek is naar mensen vanaf 26j. Maar dat ze je wel pas als je eenmaal aangemeld bent natuurlijk. En had het al eerder gezien dat ie er op zat hoor, had alleen zijn profiel nog niet kunnen zien. Nadat ik dat zag, waren mijn twijfels nog feller, vandaar dat ik even niet wist wat te doen. Heb ook eerst hier en nog met vriendinnen er over gehad over wat ik best zou doen, of ik hem zou confronteren ja dan nee. Helemaal overhaast is het dus niet (maar weet niet meer precies of ik dat hier ook zo verteld had)
Dankje, ja het feit dat ie iets anders aangeeft dan wat ie eigenlijk is, was voor mij ook hetgeen waardoor ik nog harder begon te twijfelen. Mama is sowieso nu thuis weg en papa heeft niet gebeld of zo nu, ze zullen het onder hun tweeën wel bespreken thuis. Zal morgen wel merken hoe het gaat. Ben wel blij dat ik het heb kunnen vertellen en rustig met mama heb kunnen praten.
Als dat is wat vader van ts wil, dan had hij dus niet hoeven te liegen over zijn leeftijd en getrouwde staat EN had hij het wel tegen zijn vrouw verteld als het om iets onschuldigs zou gaan. Hij kan per slot ook op de fb van zijn vrouw. Dan had hij wellicht in contact kunnen komen met andere koppels van hun leeftijd om zo gezamenlijke vrienden erbij te kunnen maken. Ts goed gedaan vind ik persoonlijk.
Ik vind het ook wel naïef denken dat vader daar niet voor een date zou komen op de site....hoe kom je anders op zo'n datingsite terecht. Heeft hij vast wel moeite voor moeten doen... Vind het knap zoals ts gereageerd heeft. Weet niet of ik het zo zou kunnen hoor. Komt nogal wat emotie bij kijken lijkt mij. Hopelijk valt het mee ts!
Hmm het positioneerde zichzelf als een netwerksite... En je kunt inloggen met je fb account. En hoeveel mensen liegen er over zichzelf op internet? Stapels Dus het kan best heel onschuldig zijn. Hoeft niet natuurlijk.
Ja is ook zo, en ze hebben verschillende vrienden/koppels waar ze mee weg gaan dus lijkt me ook niet dat ze echt bewust op zoek moeten gaan naar gezelschap want ze gaan regelmatig wel met hun vrienden nog dingen doen en zo.
Ja vond ik ook. En het was idd niet simpel, hart ging flink tekeer en werd gegeven moment echt gek hoor... Hele tijd twijfelen, wel/niet doen, hoe doen, eerst m'n broer bellen? Toch niet bellen? Wie erbij betrekken? Niet simpel inderdaad... Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn...
Ik weet idd wel dat veel mensen liegen op sites, maar hij heeft niet eens een fb omdat ie aan zo'n dingen niet meedoet. Hij kijkt soms via die van m'n mama omdat er wel ooit dingen op staan van ons bv. of van familie en vrienden, waar ze mee bezig zijn en zo. Maar denk niet dat ie daar elke week of zo op kijkt. Heb hem anders ook nog nooit weten liegen voor iets, vandaar dat ik het zo vreemd vond. Ik hoop wel dat het onschuldig is, hoop ik echt heel hard... Zou het echt verschrikkelijk vinden moest ie daar bewust op zoek zijn geweest naar... ja, iets, een vrouw, weet ik veel.
+1, Goed opgelost hoor, je hebt het netjes gemeld (ik zou zoiets ook niet kunnen verzwijgen) en verder moeten ze zelf dan maar praten hoe het precies in elkaar zit en of het gevolgen heeft of niet..
Ben ook wel benieuwd hoe het nu is.... Vooral naar het "verhaal" van je vader. Hopelijk stelde het allemaal weinig voor en was het idd zo onschuldig als je vader in eerste instantie zei....
Ik hoop het ook voor jullie Misschien zocht ie gewoon eens iemand anders o mee te kletsen en wilde hij je moeder niet kwetsen ofzo... Je kunt moeilijk in iemands hoofd kijken. Ben benieuwd hoe het vandaag was toen je daar toch was