Heey Meiden, Heb al eerder een topic geopend voor ideetjes maar die is gesloten. Had met pasen leuke paaseitjes en haasjes aan me takken hangen voor het raam maar ben nu een beetje inspiratieloos. Heb de takken voor het raam weggehaald maar vind het nu erg 'kaal'
ik zag deze week bij iemand die had een tak aan visdraadjs van links naar rechts, en dan ook echt een dikke verouderde tak, had er ook allerlei frutsels aan leek errrrugg leuk, wou ik ook wel doen, maar mijn ramen zitten aan de tuin kant dus heeft niet zoveel zin
denk dat ze dat soort takken wel bij de intratuin ofzo hebben maar zal wel een vermogen kosten, denk een goeie wandeling door het bos wel wat mooie takken oplevert.. dan ff het ruwe schors erafschuren en dan beitslak ofzo erover
oke n.a.v. dit topic ben ik dus aan het knutselen gegaan en ik ben erg trots op het resultaat. Ik heb de takken zelf uit het bos gehaald en gladgemaakt en dan withwash beits erover. De spullen heb ik van allerlei plaatsen vandaan. Veel van de blokker. Ik kon niet echt een duidelijke foto maken, omdat de zon schijnt, ik hoop dat het te zien is. View attachment 148270
Bij een tuincentrum heb je van die druiventakken voor een eurootje of 4/5, paar verschillende hartjes eraan en ophangen maar!