Pfff ik merk de afgelopen week dat ik geregeld misselijk ben. Hiervoor was ik nooit misselijk. Ook heb ik een pijnlijk gespannen gevoel in m'n buik maar dit is al een paar weken zo (werk minder en neem meer rust). Herkenbaar?
Ik moest ook meteen aan je bloeddruk denken. Mijn verloskundige heeft gezegd dat wanneer ik hoofdpijn krijg of misselijk wordt ik langs moet komen. Misschien moet je even bellen morgen.
Kan zijn dat het kindje tegen je maag drukt waardoor je misselijk word (of maagzuur... Erg leuk....) maar hou het wel in de gaten want je bloeddruk kan snel hoog worden. Als je dan ook nog eens hoofdpijn hebt, sterretjes gaat zien of veel vocht vast houd gelijk bellen!!! Waarom ik dit zeg; een vriendin van me werd met 29 weken ook opeens misselijk en had een strak gevoel en dat bleek dus Hellp te zijn. Met 30 weken een spoed ks... Alles is gelukkig goed gegaan
Sinds een tijdje heb ik ook weer last van misselijkheid. Vooral als ik op bed lig of net heb gegeten. Bij mij komt het doordat mn maag wat in de verdrukking zit. Erg vervelend iig.. Als je het niet vertrouwt, gewoon de vk even bellen.
Hellp komt echt niet zo heel vaak voor hoor... Wil je niet bang maken! Maar hou het wel even in de gaten. Zal vast wel de maag zijn die in verdrukking is en dat strakke gevoel misschien een groeispurt of harde buik
Hier ook sinds een paar weken weer meer misselijk en sinds een weekje iedere dag en vooral 's ochtends. Heeft hier met de ligging van de kleine te maken. Is heel vervelend, maar niets aan te doen helaas.
Ik heb er sinds kort ook last van. Een strak gevoel en regelmatig wat misselijk. Ik eet ook stukken minder hierdoor.