Hallo Chiggy ik vind het ook een rot situatie voor jou. Maar aan de ander kant heb ik ook veel respect voor jou dat je zo sterk bent. ik wil je hartelijk bedanken voor jou reActie want ik leer er van. En niet van jou alleen , maar van meerdere die dit soort situatie hebben mee gemaakt. Ik wil iedereen bedanken voor de steun door advies te geven. Ik leer ervan en probeer het met de dag meer los te laten. Ik wens alle alleenstaande moeders het beste voor hun kindje... En hopen dat niemand dit zal overkomen ook al hebben we zelf niet voor te kiezen ...
Jeetje meid wat een rotsituatie zit je, Jammer genoeg zat ik 8 jaar geleden hetzelfde, ook ik kreeg een dochter met zn knulletje (sorry maar een man kan ik zo iemand niet noemen ). Achteraf ben ik blij dat hij haar nooit heeft erkend. Aangezien dat niet alleen alimentatie ( als hij al inkomen heeft, anders mag je blij zijn met max 50 pm) maar ook rechten voor hem, zoals omgang met zich meebrengt. Het enige moment waarop hij interesse in zn dochter heeft getoont is toen ik een nieuwe vriend kreeg, mijn dochter heeft hem toen 1x gezien, daarna was de belangstelling snel over. Voor haar vind ik dat heel erg, vooral om haar over een paar jaar moet vertellen dat haar vader gewoon geen interesse in dr heeft, maar het is zo ik ben blij dat ze de liefste stiefpapa heeft die ze zich kan wensen
Chiggy heeft het goed opgelost ook idd. Hier ex kan nooit zelf kinderen krijgen, dus hij heeft zijn eigen straf. Mijn zoon was toch voor hem niet zijn zoon ( 4,5 jaar mmm gezeten en dmv donorzaad is zoon geboren) Nou zoon, ik en dochter op komst zijn in de wolken en ook de opa en oma.
Hallo moeders, Met mij gaat het momenteel goed. Met mijn baby gaat het ook goed, binnekort ga ik pret echo doen spannend...... !!! Met de vader heb ik helemaal geen contact meer. Ik voel me nou ook wat beter sinds ik niet meer eraan denk... Per 1 september ga ik verhuizen naar een eengezinswoning dankzij een kennis van me! Kortom het gaat perfect als ik het zo mag zeggen... Ik hoop dat het ook met jullie ook goed gaat!
Geniet ervan super nieuws wat een mooie begin voor jou en jouw wondertje lief dat je ook een update geeft
Sterkte meis, Je hebt nu zelf controle over de situatie. Je kan een erkenning (mocht hij zich bedenken) weigeren. Als hij dat alsnog wil moet hij flink zijn best gaan doen. Zodra je kind gaat vragen naar haar vader dan is het pas tijd om te gaan kijken wat je ermee wil gaan doen. Dankzij de sociale media zijn mensen tegenwoordig erg makkelijk te vinden en kan je hem waarschijnlijk aanwijzen. Een vader betekend niet perse een bloedband. Je hebt straks de ruimte om wel een goede vent te kunnen vinden die niet geneigd is om het kindje in de steek te laten. Misschien maakt deze het kind wel veel gelukkiger dan de biologische vader ooit gedaan zou hebben.
Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! gefeliciteerd met je woning nu gaan genieten van je baby
Wat een sterke vrouw ben je! en gefeliciteerd met je woning! Succes met de nieuwe start en fase in je leven, wens je heel veel geluk toe! ...